Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 49 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

27.02.2020 07:17
boisson pour sportifs Antworten

Loopschoenen, net als de mensen die ze dragen, zijn er in alle soorten en maten. Sommige zijn licht en veerkrachtig, sommige zijn stevig en stabiel, sommige zijn meer gebogen en sommige zijn Type A agressief. Dit artikel helpt je de keuze van je marathonschoen aan te passen aan jouw behoeften, doelen en voorkeuren. Er is geen enkele perfecte marathonschoen, maar er is een perfecte schoen voor jou!

Voordat u verder leest, als uzelf de volgende vragen.

Als u het antwoord niet weet, neem dan contact op met een plaatselijke hardloopcoach of iemand in uw speciaalzaak Nike Air Max 270 Herren voor hardloopschoenen.

Wat is mijn doeltijd voor de marathon, of wil ik gewoon de race be?indigen?
Moet ik overdreven proneren of supineren? Heb ik een geschiedenis van letsel?
Ben ik klaar om de envelop een beetje te duwen en een nieuwe marathon PR aan te pakken (of meteen een goede te maken)?
Schoenen voor degenen die gewoon de afstand willen afleggen
Als je het artikel van vorige week hebt gemist, klik dan hier om een ??overzicht te lezen van wat een goede marathonschoen omvat. De eerste keer dat marathonloper gezond en sterk wil finishen, heeft hij een schoen met demping en matige ondersteuning nodig. Deze schoen is duurzaam genoeg voor de ontberingen van marathontraining, werkt met je lichaam in plaats van ertegen, en het allerbelangrijkste: je moet er elke dag naar uitkijken.

Wanneer je laat in de race moe begint te Nike Air Max 270 Mujer worden Nike Free Rn Distance Femme en je vorm een ??beetje afneemt, heb je 'vertrouwde' voeten nodig om zowel je spieren te beschermen als je voeten comfort te bieden als al het andere pijn begint te doen (gewoon eerlijk zijn!) . Goede schoenkeuzes staan ??hieronder.

Schoenen voor mensen met imperfecte biomechanica
Als je te veel proneert (enkels rollen te veel naar binnen als je rent) of te supineren (enkels rollen niet genoeg in) tijdens het rennen, heb je een schoen nodig die deze problemen opvangt zonder schade aan te richten in je marathonrace.
OPMERKING: Schoenen voor overpronators en supinators ZULLEN NIET hetzelfde zijn! Dit zijn twee zeer verschillende vormen van voetaanval en vereisen verschillende functies om te corrigeren.

Pronatiecontroleschoenen, vaak stabiliteits- of motion controlschoenen genoemd, hebben meestal een wig die is gemaakt van Adidas Zx Flux Womens stevig materiaal dat mediaal op de boog aan de binnenkant van de schoen is geplaatst. Dit, in theorie, voorkomt dat de voet en enkel teveel naar binnen klappen wanneer je rent.

Je kunt proneren als je hardloopschoenen overmatige slijtage vertonen aan de binnenrand van de schoen. Veel voorkomende verwondingen geassocieerd met overpronatie zijn IT-bandsyndroom, scheenbeentjes, kniepijn en heupproblemen.

De beste schoenen voor degenen die supineren, hebben een plattere buitenzool waarmee de voet kan werken zoals hij geneigd is om zonder hinder te doen. Het kan zelfs een beetje extra demping op de buitenrand van de schoen bevatten die de voet zou ondersteunen als deze bij het afstoten in een buitenwaartse positie blijft.

U kunt supineren als uw schoenen overmatige slijtage aan de buitenste band van de schoen vertonen. Veelvoorkomende Adidas Zx 750 Damen supinatieblessures zijn enkelpijn, achillespeesontsteking en piriformis syndroom.

Als u voor het eerst hardloopschoenen koopt, lees dan onze geweldige koopgids voor hardloopschoenen. Het zal je helpen te begrijpen wat voor soort schoen geschikt is voor jou.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz