Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 41 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

29.02.2020 07:27
als wirklich gute Antworten

Er zijn een aantal blessures die vrouwelijke hardlopers meer treffen dan mannelijke hardlopers. Hier onderzoeken we vier Adidas Zx 750 Femme daarvan, met een korte beschrijving van elk.

dit is een van de meest voorkomende blessures bij vrouwelijke hardlopers. Het treft het gebied onder wat bekend staat als de ‘kniekap’. Bij dit letsel wordt het botweefsel (kraakbeen) in dat gebied rond de knieschijf verzacht. Dit is normaal het gevolg van slijtage. Omdat dit soort weefsel normaal gesproken taai is, kan deze verzachting een groot probleem worden. Het is een aandoening die vrouwelijke hardlopers meer treft dan mannelijke hardlopers, hoewel deze niet helemaal immuun zijn. Zelfs mensen die geen sporter zijn, ervaren het soms, vooral in hun laatste jaren. Het belangrijkste symptoom van kniechondromalacie is pijn die uit dat onderste deel van de knieschijf komt, die zich snel verspreidt om de hele knieschijf te doordringen. Als u dit ervaart en de pijn aanhoudt, is het Nike Air Max Command Mens een goed idee om het te laten controleren.

gewoonlijk aangeduid met hun afkorting, als PCL-blessures, lijken ook deze vaker voor te komen bij vrouwelijke hardlopers dan bij hun mannelijke tegenhangers. Het Adidas Zx Flux Hombre meest getroffen gebied is het voorste deel van de knie. Afhankelijk van de sporten waarbij men betrokken is, kunnen posterior kruisbandletsels bij vrouwen worden veroorzaakt door 'impact' op dat voorste deel van de knie (bij contactsporten, zoals voetbal) of gewoon door de over-extensie van de knie, waaraan atleten in alle sporten gevoelig zijn, maar die met name van invloed zijn op hardlopers. In tegenstelling tot wat men zich in eerste instantie zou kunnen voorstellen, vertaalt posterior kruisbandletsel zich niet altijd in pijn. Een veel voorkomende manifestatie is een 'krakend geluid' dat uit dat voorste deel van de knie komt. Het mag niet worden genegeerd, maar moet door een arts worden gecontroleerd om verdere schade te voorkomen.

Ik begin de komende week of zo te trainen voor Wineglass, dus dit was nooit de bedoeling Nike Air Max 95 Donna om een ??doelrace te worden. Ik rijd de race als een van hun ambassadeurs, wat betekent dat ik een gratis toegang kreeg in ruil voor bloggen hierover.

Zooma is een damesrace-serie, met races in het hele land. Ja, dat is een hoop oestrogeen op één plek, maar ik ben dol op hoe races zoals deze vrouwen aanmoedigen om een ??actief, gezond leven te leiden, en ik hou ook van Annapolis. Mijn eerstejaars kamergenoot had een date met een man van de Naval Academy, dus gingen we daarheen om hem en zijn vrienden veel te zien dat jaar. Daarna bleef ik teruggaan met vrienden, omdat het aan de Chesapeake Bay is, wat het dichtst bij de oceaan komt vanaf D.C. Ook hou ik van crabcakes en voetbal, en dat is wat Maryland doet.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz