Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 48 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

03.03.2020 07:37
durch die Verwendung Antworten

De dag voor een grote marathon zul je nerveus zijn, misschien reizen of meer wandelen dan je je realiseert rond de drukke expo. NIET NEGLEREN OM DE DAG VOOR EEN MARATHON MET REGELMATIGE INTERVALEN TE ETEN! Je kunt misschien nog steeds een 5K-10K-race maken met te weinig brandstof in de tank, maar de marathon is in dit opzicht niet vergevingsgezind.

Houd Nike Air Max 90 Womens lichte snacks bij de hand om de expo te bekijken, te chatten met racevrienden die je al een tijdje niet hebt gezien, en in de auto / het vliegtuig tijdens het reizen.

De hoofdmaaltijd op de dag voor een marathon is Adidas Zx 700 Hombre eigenlijk geen diner zoals je zou verwachten. Je hebt 8-12 uur nodig om het verteren van voedsel te verwerken tot nuttige spierglycogeen, dus lunch de dag voor je race is erg belangrijk. Dit is het moment om wat pasta, brood en dessert uit te geven, want je kunt deze calorie?n de volgende ochtend maximaal gebruiken in je race. Hierna heb je misschien een goed dutje nodig

Eet de avond voor een race een kleinere maaltijd dan de lunch, maar zorg er toch voor dat je je lichaam volledig voedt. Vermijd pittig voedsel, exotische gerechten, ruwvoer of iets dat u niet gewend bent te eten voor langere runs en trainingen. www.elrincondeosca.es Een grote broodjeszaak, een maaltijd op basis van rijst, een lichte pastaschotel met een olijfoliesaus, of zelfs een dunne korstpizza kunnen op dit moment voldoende zijn om je glycogeenreservoir te vullen, maar je moet de juiste Nike Air Max 90 Damen maaltijd vinden voor je bepaalde maag.

Wanneer je wekker op de ochtend van de race om 5 uur afgaat, is de uitkomst van je marathon misschien onvoorspelbaar, maar je voeding voor de race hoeft dat niet te zijn. Als je de onderstaande stappen met betrekking tot je voeding voor de race uitvoert, zul je de lijn goed gevoed, alert en klaar om te presteren volgen.

Ik heb spannend nieuws voor je (ehh, diegenen onder jullie in NYC en diegenen die graag nieuwe workouts proberen tijdens hun reizen en binnenkort naar NYC komen!)

Weet je nog toen ik Uplift Studios een paar weken geleden probeerde?

Nou, ik heb zo genoten van mijn ervaring dat ik een partnerschap met hen ben aangegaan! Ik bedoel ... elke fitness-studio die ook wijn serveert, is eigenlijk helemaal in mijn straatje. In alle ernst, ik ben dol op de werk-harde, speel-harde sfeer die Adidas Superstar Womens deze studio uitstraalt.

De komende twee maanden geven ze me gratis lessen in ruil voor het delen van mijn ervaring met jou. Maar er is meer! Voor deze twee maanden krijgt u 10% korting op elke weekdagles van 8:30, 10:30, 12:30 of 5:30 uur of elke zondagklasse met de code losingweightinthecity. (Waarom ik zo'n lange blognaam heb als ik ook een lange echte naam heb, is me totaal niet duidelijk en maakt het bestellen van blog-visitekaartjes ook erg moeilijk.)

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz