Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 37 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

04.03.2020 08:49
Woche mehrmals Antworten

Een marathon lopen is een geweldig Nike Air Pegasus 83 Mens doel en er zijn veel trainingsprogramma's om u te helpen dit doel te bereiken. Begin met een eenvoudige marathon zoals een 5k of een 10k. Als je niet zeker bent van het lopen van een rechte race, bekijk dan leuke marathons.

Sommige hiervan zijn The Color Run, April Fool’s Day Twinkie Run, Hot Chocolate 5k / 15k, A Christmas Story Run, Rock'n Roll-serie, runDisney en The Electric Run.

Hardlopen voor gewichtsverlies
Hardlopen voor gewichtsverlies is een goed doel, zolang je het maar haalbaar en realistisch maakt. Hardlopen is een van de meest effectieve manieren om af te vallen, maar u moet ook uw dieet aanpassen.

De Adidas Superstar Hombre hoeveelheid gezond gewichtsverlies is één tot twee pond per week. Meer dan dit kan volgens het Centre for Disease Control and Prevention ongezond zijn.

Hoogwaardige voedingsmiddelen om te eten zijn: fruit, groenten, noten, zaden, volle granen, zuivelproducten, vis, gevogelte en onbewerkt rood vlees.

Probeer weg te blijven van voedsel van lage kwaliteit, zoals: geraffineerde granen, verwerkt vlees, gefrituurd voedsel en snoep.

Iedereen verliest gewicht in verschillende hoeveelheden, dus maak je geen zorgen als je niet meteen veranderingen ziet. Blijf op het goede spoor en blijf bij je doelen.

Ren voor de lol
Als je geen specifieke doelen voor ogen hebt, ren dan voor de lol. Er zijn community's actief, zowel online als offline om mee te verbinden. Veel van deze kunnen worden gedaan via apps op uw telefoon of door te zoeken naar lokale www.lacloseriedessaveurs.fr hardloopgemeenschappen. Dit is een geweldige manier om mensen te ontmoeten en echt plezier te hebben met hardlopen.

Veelgemaakte fouten om op te letten
We maken allemaal fouten, het is goed. Hier zijn enkele veelgemaakte fouten waar je op moet letten als je aan je hardloopreis begint.

Verkeerde schoenen
Gooi je een paar oude schoenen aan die je achter in je kast hebt begraven? Dit is een slecht idee. Bekijk onze schoenenaankoopgids of ga naar een speciaalzaak wanneer experts je voeten kunnen evalueren zodat je de juiste schoenen voor je kunt kopen.

Rennen in de verkeerde schoenen kan blaren, irritatie, verwondingen veroorzaken en kan uiterst oncomfortabel zijn. Houd er rekening mee dat hardloopschoenen 300 tot 350 mijl duren, dus ze moeten worden vervangen zodra u voelt dat de demping begint te slijten.

Ik herinner me dat ik Nike Air Force 1 Mujer probeerde te modereren, maar ik herinner me ook veel cocktails en frietjes. Ik rende ook een paar keer op het strand en deed een paar trainingen in de kleine fitnessruimte van het hotel, en ik kwam precies hetzelfde gewicht thuis.

Echte vakantie # 2, ik bezocht mijn college BFF Lindsay in Hawaii. (Linds, ik ben echt blij dat je terug bent aan de oostkust en zo ... maar ik mis iemand te bezoeken in Hawaii.)

Ze is ook een hardloper, en we trainden toen allebei voor marathons, dus we liepen die week meerdere keren. Ze woonde daar destijds, dus ik bleef bij haar en haar man. We verdeelden onze tijd om uit eten te gaan en te eten in hun huis, maar omdat ik de enige was die 'op vakantie' was, was ik de enige met vakantiementaliteit en het zien van gezonde of gematigde keuzes hielp me hetzelfde te doen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz