Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 45 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

10.03.2020 06:29
anders zou ik veel meer doen Antworten

In plaats van ons te concentreren op de dingen die fout gaan, of het tempo dat we 'zouden moeten' bereiken, wat gebeurt er als we ervoor kiezen om te kijken naar de dingen die we kunnen doen? Als we met iemand aan het chatten zijn met dezelfde snelheid en oorlogsverhalen uitwisselen? Wanneer we high five zijn, alle kinderen in de menigte? Wanneer we een grapje maken met de vrijwilligers van het hulppost? Wanneer kiezen we voor een marshall? Wanneer we letterlijk stoppen met rennen en dat uitzicht eens bekijken?

Als ik terugdenk aan de beste hardloopdagen die ik heb gehad, zowel tijdens als buiten races, ging het nooit over hoe snel ik ging of hoeveel mijl ik liep. Geen van mijn werkelijke tijd PB's halen zelfs de top 20. Wat Nike Air Max Command Femme maakte ze geweldige dagen uit was het bedrijf waar ik bij was. Het was in staat om iets nieuws te verkennen. Of terugkeren naar een geliefde plek en je helemaal thuis voelen. De beste dagen waren regenbuien en bevroren mist, en de zee in rennen om af te koelen, en Disney-liedjes zingen omdat we langzaam zijn gegaan en we geen last hadden van chique mensen in het café een National Trust-tuin wanneer we stoppen voor een tussentijdse cream tea.


De beste races zijn verloren gegaan en struikelden over een bierfestival (zoals ontbering), en citeerden avonturenfilms en letterlijk boogschieten over de halverwege timing matten op een race van 100 km naar de Bee Gees. Ze sjokten een halve marathon op een vuilnisweg om alleen maar een kind in de menigte te horen roepen: "Hé, het is Darth Vader", gevolgd door de hele menigte die de keizerlijke Nike Air Max 270 Mens mars zingt (hallo Bournville, jij rockt!). En dit weekend zal een van mijn beste vrienden naar Nike Cortez Womens zijn PB lopen, na hem te hebben gezien en getraind sinds zijn eerste dagen door 5k schuifelen, en mijn verloofde voor het eerst over de lijn te zien tijdens mijn favoriete race.

Ik zal niet liegen - er zijn nog steeds dagen waarop de demonen luidruchtig worden en ik zin heb om vuil te zijn omdat ik niet zo snel ben of zo ver kan rennen als ik denk dat ik zou moeten. Ik kan de slechte dagen niet stoppen. Wat ik ervoor kies om vooruit te gaan, is minstens één goede zaak van elke run nemen. Zelfs als het maar een high five is. Halverwege frisdrank. Een knetterend nummer op mijn afspeellijst. Ik kies ervoor om opnieuw te defini?ren wat een goede run voor mij betekent, en dat is meer waard dan elke PB ooit zal zijn.

Over het algemeen ben Nike Air Max Thea Womens ik blij met de runs die ik heb gehaald. Ze waren allemaal echt solide. Ik ben absoluut een beetje Nike Air Vapormax Womens teleurgesteld over de run die ik niet heb gedaan, maar ik kan er nu niets aan doen. Terugkijkend op mijn plan, heb ik vrijdag ook per ongeluk een extra mijl toegevoegd, dus kwam ik slechts 2 mijl te kort voor mijn kilometerdoel.

Tot nu toe denk ik niet dat ik mijn geplande vijf runs binnen heb gekregen tijdens een van deze weken. Ik probeer te beslissen tussen:

1. Ik probeer zoveel mogelijk runs te maken, en als het maar 4 is, is het maar 4.

2. Mijn plan aanpassen aan een plan van 4 dagen per week met meer miles per dag.

Wat zou jij doen? Hoeveel dagen per week ren je?

Ik heb Physique vorig jaar voor het eerst geprobeerd en werd verliefd. De klas gaat heel snel, en voor je het weet, ben je bijna klaar en doe je de cool-down. Mijn portemonnee is dankbaar dat de studio niet om de hoek van mij ligt, anders zou ik veel meer doen Nike Air Pegasus 83 Femme dan ik.

Dus toen Ashley zei dat ze iets opbouwde met Physique en Well + Good voor BlogHer, was ik psyched.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz