Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 35 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

12.03.2020 05:17
gingen wir zurück zu unserem Antworten

Voor mij gaat er niets boven een afdaling van 3 tot 3 mijl naar het nabijgelegen meer in de zon. De laatste tijd wordt mijn favoriete tijdverdrijf echter geplaagd door kloppende kniepijn, waardoor ik me beroof van mijn typische genot. Terwijl ik de pijn (IT-bandsyndroom, pijn aan de buitenkant van mijn knie) aanpas met een ondersteunende beugel en enkele spierversterkende oefeningen, kan ik niet anders dan denken: waarom gebeurt dit probleem met mij en niet met mijn partner? Zijn vrouwelijke atleten vatbaarder voor bepaalde blessures dan mannelijke atleten?

Als atleet, vrouw of man, is het belangrijk om te leren Nike Air Max 2017 Womens] over blessurepreventie Nike Air Max 270 Hombre en goed thuis te zijn in hersteltechnieken, zodat we ons lichaam gezond kunnen houden en voorbereid kunnen zijn op ons volgende hardloop- of sportevenement.

Ik besloot om verder te kijken naar het onderwerp blessures bij vrouwelijke atleten en ontdekte interessante informatie over veelvoorkomende knieblessures. Houd er rekening mee dat er veel onzekerheid is over dit onderwerp en dat er nog veel onderzoek moet worden gedaan.

Ik denk meteen aan alle vrouwelijke voetballers die ik ken die een ACL-blessure hebben opgelopen. Mannelijke atleten lijden ook aan deze blessure, maar het blijkt dat vrouwen 4-6 keer meer kans hebben op een ACL-blessure dan mannen die dezelfde sport beoefenen. ACL-blessures komen vooral veel voor bij voetbal- en basketbalspelers. In feite komen ACL-blessures zo vaak voor, statistieken Nike Air Max Sequent 2 Damen tonen aan dat 1 op de 10 vrouwelijke collegiale atleten zal lijden aan een ACL-blessure.

Andere knieblessures waarvan wordt aangenomen dat ze vaker voorkomen bij vrouwen zijn het patellofemorale syndroom en het IT-bandsyndroom.

Vrouwtjes lopen een hoger risico op ACL-tranen als gevolg van onbalans in de spierkracht. Volgens Dr. Thomas Best, een sportgeneeskundig arts aan het Wexner Medical Center van de Ohio State University, is dit te wijten aan "Vrouwen met een significant lagere balansverhouding tussen hamstring en quadriceps piekkoppelsterkte."

Hoewel een wijze vriend me ervan heeft overtuigd dat het leven echt doorgaat op 30 (en dat ik door kan gaan met PR in races), probeer ik dit laatste jaar van mijn 20s bijzonder geweldig te maken.

Tot nu toe zo goed.

Maar een leuke avond vanavond heeft me ervan Nike Air Max 97 Mujer overtuigd dat ik Adidas Superstar Mujer misschien wat vaker los moet laten. Niemand heeft tenslotte ooit gezegd: ik wou dat ik meer thuis zat, toch?

Ik verhuisde in de zomer van 2008 naar NYC en begon in februari 2009 met dit hele 'gezonde ding'. Het eerste jaar probeerde ik (en slaagde ik erin!) 50 pond te verliezen. Sindsdien heb ik het grootste deel van mijn tijd doorgebracht met trainen voor races. Ik geniet van cocktails, maar altijd met mate ... op werkavonden.

Maar vanavond? Vanavond had ik een belachelijk leuke Junior League-bijeenkomst.

We hielden onze laatste bijeenkomst van het jaar in Tortilla Flats - een traditie die drie jaar achter elkaar bestaat.

Vanavond was het toevallig bingoavond.

Omdat ik morgen een verantwoordelijke volwassene op het werk zou willen zijn, gaf ik stiekem mijn schot aan de tafel achter me.

Toen we eindelijk Nike Air Vapormax Homme vertrokken, stroomde Nike Cortez Dámské het uit en niemand van ons had paraplu's, dus gingen we terug naar onze tafel voor nog een kruik met margarita's.

Ik liep de 2 km naar huis en drink nu een miljoen glazen water voordat ik ga slapen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz