Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 34 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

20.03.2020 07:47
préparer des présentations Antworten

Het evenement was een halve marathon trailrace die plaatsvond op Bear Mountain in New York. Wetende dat de cursus ongeveer 800 meter verticale winst zou opleveren, verplaatsten Adidas Superstar Mujer we onze weekendruns van het belachelijk vlakke centrum van Manhattan naar de parken en natuurreservaten van Westchester County. We begonnen onze training te plannen op een manier die ik nog nooit eerder had gedaan - en het was lonend.

Toen de racedag naderde, merkte ik dat ik er echt naar uitkeek. De weersvoorspelling beloofde een mooie dag en ik voelde me sterk en zelfverzekerd. Michael was super enthousiast. De zenuwen vielen pas echt op de avond ervoor. Ik hield het echter bij elkaar, want de raceochtend was onvermijdelijk om de hoek.

Michael en ik plaatsen ons in de laatste startgroep. We zagen groep na groep opstijgen en verdwijnen in het bos terwijl we wachtten. We rommelden een beetje met de slabbetjes en sprongen willekeurig op en neer om warm te blijven. Toen we eindelijk de lijn verlieten, klopte mijn hart en stroomde het zweet langs mijn ruggengraat. Ik Nike Blazer Low Femme herinner me dat mijn knieschijven trilden en dat overweldigende gevoel dat ik me tot een bal wilde opkrullen en me onder een deken wilde verstoppen. Maar we gingen weg - en de zenuwen werden vervangen door een gretigheid om snel, snel, snel te gaan.

Tot op de dag van vandaag weet ik niet echt wat me bezielde. Het was niet zozeer het concurrentievermogen als wel het verlangen van het hele lichaam om mezelf te laten zien wat ik kon doen. We schoten de eerste heuvel op, spatten door de modderpoelen die andere hardlopers probeerden te volgen, en vlogen langs de EHBO-post. Michael vroeg achter me: 'Gaat het daarboven?' waarschijnlijk denkend dat ik voor mijn leven aan het rennen was, zo snel als ik kon sprintte om de finish te halen en klaar te zijn. Maar dat was ik niet. Ik vond het geweldig.

Michael en ik hadden zoveel plezier daarbuiten. We hebben veel gelachen. Heck, ik heb zelfs veel gepraat. Ik herinner me dat ik meedeed Nike Air Max 270 Mujer als onderdeel van een lange trein van hardlopers op een technisch en steil pad, en Michael vertelde over deze ene podcastaflevering waar ik onlangs naar had geluisterd. De man voor me mompelde tegen zijn vriend: 'Wie is deze persoon die nu praat?' Ik voelde me levend! We tuimelden een steile afdaling af en wierpen ons van boomstam naar boomstam in een poging het tempo te vertragen. We liepen kriskras over gladde rotsen en moesten ons hard concentreren om niet uit te glijden en te vallen. En we lachten. Plotseling, en al te snel, zoomden we terug naar het startgebied. We sprintten naar de finish en staken die hand in hand. Er hingen medailles om onze nek en er waren stukjes sinaasappel, bananen en verfrissend koud water. We waren van boven tot onder modderig en we lieten Michaels moeder een foto van ons maken. Er was eindeloos veel vreugde.

Toen we daarna in de auto stapten, voelde ik een nieuw niveau van gelukkig. We zetten de ramen dicht, zetten de radio aan en openden een zak chips. Op dat moment lachte ik al mijn Nike Air Max 97 Womens demonen recht in het gezicht. Ik zei tegen degenen die me vertelden dat ik dik en lelijk was en dood zou moeten gaan - je kunt doodgaan. Ik zei tegen degenen die me vertelden dat ik niet goed genoeg was - jij bent niet goed genoeg. Ik zei tegen degenen die me vertelden dat ik geen aandacht verdiende - jij verdient geen aandacht. De wind waaide door mijn haar, waardoor het een totale puinhoop werd. En ik voelde me alsof ik de wereld helemaal had veroverd.

En de race-bling die ik bij Erica had besteld. (Ga spullen van haar kopen! Het is echt mooi! Ze vraagt ??me niet om dit te zeggen of te betalen om dit te zeggen, ze is gewoon een vriendin die prachtige dingen maakt.)

Dus ja. Een marathon PR en jobaanbieding met een tussenpoos van ongeveer een week? Ik lach nu min of meer van oor tot oor. Bedankt dat je me de afgelopen maanden hebt verdragen, zowel als je dit leest of als je persoonlijk met me te maken hebt gehad. EN EEN GROTE DANK aan mijn vriend en voormalig collega Abby voor het doorgeven van de verwijzing voor deze baan!

In juli van datzelfde jaar zijn we verhuisd van New York naar Zweden. We vierden onze aankomst door naar het noorden naar de bergen te reizen, waar we nog een race liepen. Mijn emotionele ervaring in de aanloop naar deze tweede was een beetje anders dan de eerste. Er was meer opwinding, meer een opgepompt gevoel. Meer gerichte training, meer planning. Maar ik was weer eindeloos zenuwachtig toen de dag kwam. Ik wilde stoppen, om de race te annuleren of om mijn enkel te laten rollen. Maar dat gebeurde niet en we trokken een andere regel. Deze race bracht ons over drassige terreinen, dubbele diamanten skipistes op, diep in modder en door adembenemend mooie landschappen. Ondertussen klopten onze harten snel en voelden we ons weer zo vol leven. En nadat we klaar waren, plaatsten we ons, in plaats van chips in de auto te eten met luide muziek, in liggende stoelen op ons kleine balkon, met uitzicht op de stralende zon van eind augustus. Oh, de wonderen van het leven!

In augustus van dit jaar hebben we onze vierde race gelopen - een reis van 90 km / 57 mijl die ons onder de indruk heeft van wat het lichaam kan weerstaan ??en de geest kan verdragen. De gebruikelijke angst voor races was er voordat we vertrokken, maar werd vervangen door totale vreugde zodra het startsignaal afging.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz