Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 52 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

26.03.2020 08:30
simplement supprimer Antworten

In de korte tijd dat ik begon met het samenstellen van dit artikel tot aan de publicatie, de periode van een paar weken, zijn de zaken weer veranderd. Ik ben een beetje groter, ik voel sterkere trappen en de kassamedewerker Adidas Zx 850 Hombre bij Trader Joe's werd het eerste lid van het publiek dat mijn zwangerschap mondeling erkende. (Hij complimenteerde me in plaats van me uit te schelden voor het inpakken en optillen van zware zakken met boodschappen, wat een enorme overwinning is in mijn boek. Drie gejuich voor je progressiviteit, de man van Trader Joe!) Helaas is mijn heuppijn ook behoorlijk heftig geworden ischias en ik hebben al Nike Cortez Femme anderhalve week geen hardloopstap gezet. Ik leer het te beheren, via regelmatige pauzes voor rek- en versterkingsoefeningen gedurende de dag, maar de realiteit is dat als ik een drukke dag heb om aan bouwprojecten in ons huis te werken, ik een hoop boodschappen doe of een andere activiteit waar Ik sta op en beweeg de hele dag, ik kan niet ook een run of wandeling toevoegen of ik betaal zwaar. Zoals, "zo hard huilen dat ik overgeef en www.jennifercharity.co.uk mijn man worstelt om te vertrouwen dat ik niet werk" betaling. Als ik echter voornamelijk op de computer werk, is een uitstapje van 30-60 minuten in het bos eigenlijk nuttig. Hoewel het fysiek fysiek erger is geworden, doe ik het mentaal veel beter omdat er geen twijfel meer bestaat dat ik het mezelf te gemakkelijk maak. Een eindige hoeveelheid activiteit is zwart en een stap verder is wit…. heet…. pijn. De dunne grijze scheidslijn cre?ert een aantal nuttige, uitstralende 'hints'. Op dat moment pak ik mijn grote zwangerschapskussen en ga ik 30 minuten in de foetushouding liggen.

De komende 2,5 maanden zullen de zaken weer veranderen. En dan zullen ze drastisch veranderen. Maar dan zullen ze geleidelijk beginnen te veranderen in een gevoel van normaal en ik zal de kans krijgen om mezelf opnieuw op te bouwen als atleet. Als een Nike Air Max 270 React Damen rationeel persoon die de waarde van voeding en lichaamsbeweging begrijpt, of de rest van deze zwangerschap beter of slechter wordt, is te wijten aan mijn eigen interne structuur en mechanica, en meestal buiten mijn controle. Ik weet niet zeker of ik deze rust ooit volledig zal kunnen omarmen als een zinvolle onderbreking op korte termijn, en ik weet niet zeker of ik ooit mijn eigen gevoelens van ontoereikendheid en luiheid zal kunnen overwinnen. Maar net zoals ik voorlopig niet zal accepteren dat hardlopen helemaal weg is, zal ik blijven proberen. En als ik er echt over nadenk, is dat het ding dat de excuusmakers echt onderscheidt van degenen die het voor elkaar krijgen.

Jullie, Jess is geweldig. Ze zag een van mijn berichten over het gevoel van een dom meisje in de fitnessruimte en bood aan om te helpen.

Vanmorgen, nadat ik Adidas Zx 700 Mujer zes mijl had gelopen, kwam ze langs en hielp me door een van de trainingen van Marc. Ik had echt niet genoeg vertrouwen om de oefeningen in de sportschool te doen, maar ze verzekerde me dat ik wist wat ik aan het doen was en hielp me waar mijn vorm niet klopte. We hebben het er ook over gehad hoe, wanneer je een strikt trainingsplan volgt, zoals, weet je, een marathonplan?, Het soms voelt alsof het logischer is om gewoon een training te Nike Air Pegasus 83 Mujer schrappen in plaats van een training anders dan je geplande training. Het is duidelijk dat je je geplande trainingen zo goed mogelijk moet volgen, maar als het tussen een les of niet tillen is omdat je nerveus bent om alleen te tillen, neem dan de les!

Ik ben nu een krachttrainingstraining dichter bij mijn doel van twee voor de week, en ik heb meer zelfvertrouwen om later in de week voor de tweede Nike Tanjun Femme de gewichtsruimte te raken.

Ik heb de afgelopen dagen ook een moord op mijn to-do-lijst gedaan, waarbij ik follow-up van interviews en freelance-voorstellen heb uitgeschakeld alsof het mijn werk is. (Oh wacht…)

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz