Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 70 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

07.04.2020 09:11
lentement recommencé Antworten

Door alle beproevingen die ik heb doorstaan, herontdekte ik mijn gebrul en nog wat. Ik keerde terug naar veganisme, maar met de bedoeling mijn Nike Air Max Sequent 2 Femme lichaam goed te voeden. Ik heb mijn carrière en opleiding gevorderd. Ik concentreerde me op het opvoeden van mijn zoon om een ??goede man te zijn. Ik ontmoette mijn huidige man die verliefd werd op de sterke vrouw die hij zag (of misschien was hij gewoon te bang om nee te zeggen) en we hadden samen een tweede zoon. Ik ontdekte ook een positieve relatie met hardlopen en mijn lichaam. Mijn lichaam had twee kleine mensen voortgebracht. Het kan me lange afstanden vervoeren. Mijn benen www.carolinetricot.it en armen waren misschien niet marathon-runner-dun, maar verdomd ze hadden wat spieren in zich en ik ontdekte dat als ik me concentreerde op het versterken ervan in plaats van ze te verkleinen, mijn hardlopen eigenlijk verbeterde.

Nu is de cirkel van het leven een beetje veranderd en ik heb kinderen die me aanbidden zoals ik mijn moeder aanbad. Hoewel ze Adidas Zx Flux Mens allebei jongens zijn, weet ik dat de berichten die ik aan hen doorgeef wanneer ik over mezelf en mijn lichaam praat, de berichten zullen zijn die ze zullen gebruiken om de vrouwen in hun leven te evalueren. En dus liet ik ze zien dat ik hard werkte voor wat ik wilde. Ik laat ze zien dat ik trots ben op wat mijn lichaam bereikt, en ik ben trots op het feit dat het Adidas Ultra Boost Damen niet lijkt op de afbeeldingen in tijdschriften en reclames. Ik laat ze me zien voeden en voor mijn lichaam zorgen, zodat het op zijn best kan zijn. Ik hoop dat ze via mij leren dat een meisje alles kan wat een jongen kan doen, en soms beter, en dat ze haar het beste kunnen ondersteunen. En ik weet dat als ze naar hun Mimi kijken, ze dezelfde mooie vrouw zien die ik al die jaren geleden deed.

Onlangs zei Ashley iets dat me sindsdien is bijgebleven. Het is eenvoudig, maar zijn het Nike Air Max Tavas Femme niet vaak de simpele waarheden die het meest logisch zijn?

We hadden het over ochtendtrainingen, en ik had het over de verzengende liefdesaffaire die ik heb met mijn snooze-knop, en ze zei dit (of, eh, iets dat hiermee in de buurt komt):

'De energie die je' s ochtends tijdens een training krijgt, is zoveel beter dan die van snoozen. '

Het is waar en het is Nike Air Zoom Pegasus 33 Uomo vergelijkbaar met 'je hebt nooit spijt van een training'. Zelfs als de ochtendtraining slecht is, heb je nog steeds het genoegen iets van je takenlijst te hebben geschrapt voordat je aan het werk gaat.

Ik dacht hier vanmorgen aan toen ik om 5:45 (!) Wakker werd voor een fitnessassessment bij Equinox. Het wordt geleverd met uw lidmaatschap, maar ik heb er nooit gebruik van gemaakt. De trainer nam me mee door een reeks rare oefeningen om te bepalen hoe fit en flexibel ik ben. Ik Nike Air Max 90 Hombre heb ook een gratis sessie met hem op donderdag ('s ochtends, aangezien ik dat probeer te doen), en ik zal meer leren over hoe ik het heb gedaan bij de beoordeling en wat dat betekent - en ik zal het natuurlijk delen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz