Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 77 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

13.04.2020 08:03
einander haben Antworten

Ik heb deze week vaker lunch of diner gehad, dus ik heb deze week een reis naar de supermarkt overgeslagen en ga na Thanksgiving weer koken. Dus met een lege koelkast liep ik vanavond naar Pump voor het avondeten. (Schokkend.)

Ik krijg meestal hetzelfde: bruine rijst, zoete aardappel, spinazie, tomaat, een beetje kaas, bizon, guacamole en zoete rode saus. Het kost elke keer hetzelfde bedrag. Onlangs probeerde ik de spaghettipompoenbasis en kreeg ik dezelfde prijs in rekening als normaal.Nike Air Max 270 Herren

Ze hadden onlangs een deal ($ 25 uitgeven, $ 50 uitgeven), Nike Air Max Command Herrenwaar ik er duidelijk twee van kocht. Ze deden het alleen (geen Groupon of LivingSocial, het bracht me gewoon naar een Google Checkout), dus ik wist niet zeker hoe het werkte. Er waren maar 50 deals, dus ik dacht dat ik eerst zou kopen en later vragen zou stellen. Ik vroeg de kassamedewerker naar de deal en hij zei dat hij geen idee had en er nog nooit van had gehoord. Ik liet hem de e-mail op mijn iPhone zien en hij zei nog steeds dat hij geen idee had. Ik had honger en was moe, dus ik heb dat probleem niet onder de aandacht gebracht.

Ik dacht dat overschakelen naar de spaghettipompoenbasis van de bruine rijst me wat geld zou besparen omdat ik er geen guacamole op deed, dus ik was opgewonden om wat minder uit te geven ... totdat de kassier me belde en het eigenlijk Nike Air Max 1 Femme meer was dan mijn bruine rijstbasis met guacamole.

Ik vertelde Nike Air Pegasus 89 Hombre de kassier dat ik eerder deze week de squashbasis had geprobeerd en dat was niet zo veel geweest. Hij zei in feite 'jammer, dit is wat het kost'. Ik keek op het menu en het gaf nergens aan dat de pompoen meer zou zijn, en hij vertelde het me ook niet toen ik het in mijn gerecht legde. (Ze vertellen je dat de guacamole meer is als ze hem erin doen.) Ik zou waarschijnlijk bij de bruine rijst blijven zitten als ik wist dat de pompoen meer kostte.

Het leven van een rennende moeder is een delicate evenwichtsoefening. Ik weet zeker dat velen van jullie zich kunnen verhouden. Gooi er nog een puzzelstukje bij met dagelijks een manlieftraining en het wordt een delicate orkestratie van plannen, geven en nemen of soms opoffering. Doordeweeks raakte ik voor zonsopgang de Nike Air Force 1 Mens paden op, soms voordat iedereen wakker werd of soms midden in het ontbijt. (Je weet hoe kinderen zijn met slaappatronen.) Manlief zorgt voor alles wat er in die tijd opkomt. Hij rent dan 's nachts na het werk. Soms komt hij thuis voor het avondeten, soms niet. Dat zat me vroeger dwars. Nu snap ik het en het is een vast onderdeel van de routine. De looptijd op zaterdag is heilig. We proberen om beurten op deze langere dagen te lopen, zodat we de hele dag voldoende tijd hebben voor het gezinsleven en elkaar. Rennen we samen? Zelden. Ha ha! Zondag is rustdag. Rusten is het moeilijkste om te doen in de woning van Warren, maar we proberen het. Onze jongens begrijpen ook dat Nike Roshe Run Damen mama en papa ZO veel beter functioneren als we onze "trail-tijd" hebben.

De dagelijkse bedtijdroutine bij ons omvat ook ervoor zorgen dat mijn koplamp en horloge Nike Air Max 90 Damen op de opladers staan, het weer wordt gecontroleerd en de kleding wordt opgemaakt (om niemand wakker te maken), en dat auto's volgens de ochtendplannen op de oprit worden geschud. Het lijkt grappig om dit op te schrijven, maar dit is het echte leven en hoe we het allemaal beheren.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz