Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 86 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

17.04.2020 08:53
dormir et me reposer Antworten

Vulling in de hiel, middenvoet en voorvoet Nike Air Max Thea Damen van een schoen (die kan verschillen). Varieert van beton tot marshmallow.

Rockplate: Een dun, plat, hard stuk in de zool dat de schoen stijfheid geeft. Zou beter zijn voor pittige paden (denk aan rotsen en wortels) waar je voet misschien wat extra ondersteuning en bescherming wil.

Er is niet één perfecte trailschoen. Je schoenkeuze wordt be?nvloed door allerlei variabelen, waaronder de soorten routes die je gaat lopen, je blessuregeschiedenis en het weer. Bijvoorbeeld, iemand met een voorgeschiedenis van problemen met de achillespees die op modderige paden in de Pacific Northwest loopt en die een niet-flexibele schoen nodig heeft met veel ondersteuning en goede nokken, zou kunnen kiezen voor de Salomon Speedcross. Iemand die van veel kussen houdt en op goed Nike Cortez Femme geprepareerde paden rent, kan kiezen voor een hybride weg / pad, zoals Nike Air Max Command Herren de Hoka One One Challenger ATR.

De beste manier om een ??schoen te kiezen, is door een paar paar te passen - het lichaam weet wat het lekker vindt. Als een bepaald paar zich prettig voelt, is dat waarschijnlijk een goede gok! Als je een lokale hardloopwinkel in de buurt hebt, kijk dan of ze trailspecifieke schoenen hebben die je kunt passen. REI is een andere winkel met een verscheidenheid aan trailschoenen. Als je vasthoudt aan de interwebs, heeft RunningWarehouse.com vaak goede kortingen en gratis retourneren, zelfs nadat je de schoenen hebt geprobeerd.

Bescherm jezelf tegen de elementen
Voor kleding is meestal alles wat je draagt ??voor een hardloop- of wandeltocht voldoende voor een trailrun. Controleer het weer en bereid u op gepaste wijze voor op regen Nike Air Force 1 Donna of kou. Met een legging, korte broek of broek met zakken kun je Nike Air Max Command Damen gemakkelijker snacks meenemen, of je kunt dingen in je BH stoppen. Onthoud dat als je in de kou loopt en stopt bij een vergezicht of voor een snack, je sneller zult afkoelen, dus misschien wil je een extra lichte laag meenemen. Een hoed beschermt je tegen de zon en tegen regen in je ogen. Niets om je spullen in mee te nemen? Gelukkig voor jou houden broekzakken prima hoeden en handschoenen vast, en die extra laag kan om je middel worden geknoopt als je het te warm krijgt (en je krijgt punten voor stijl).

Nog een nacht, nog een Junior League-bijeenkomst. We werken in principe op de schooljaarkalender, dus nu het schooljaar binnenkort begint, maken we ons ook op voor ons komende jaar. De bijeenkomst van vanavond was inclusief eten, dus nam ik wat fruit en at toen wat Adidas Nmd Donna bruschetta en zalm, evenals een piepkleine panini met kip en artisjokken.

Tussen freak over dit en dit gisteren, had ik het moeilijk om te eten. Uiteindelijk ging ik naar mijn geweldige co-voorzitter van de Junior League, Shannon, bij Fresh Salt, een leuke bar in mijn 'kap. Wifi + wijn? Hell yeah.

En ik had vanmorgen een kalkoenworst.

Als u net begint en het aantal kilometers laag houdt, hoeft u al dan niet water of snacks mee te nemen. Een handfles kan een gemakkelijke manier zijn om water te brengen (al is het maar voor de zekerheid); ze zijn verkrijgbaar bij de meeste hardloop- en outfitterwinkels of online. De meeste draagbare flessen hebben ook een vak voor het bewaren van een sleutel en een snack. Je kunt ook thuis je eigen handfles maken - hier zijn twee coole Nike Internationalist Damen doe-het-handflessen.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz