Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 69 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

12.07.2019 10:10
sont présentés Antworten

Dit voorjaar zal ik mijn tweede 50-miler doen als opbouw voor mijn eerste 100K in mei. Beide races - de Big Turtle 50-miler in Morehead, Ky. En de Ultra Race of Champions (UROC) in Virginia bieden veel hoogteverschillen. Ongeveer 8.000 voet winst en dezelfde afdaling voor de heen-en-rug Grote Schildpad en 9.000 voet winst en 8.000 afdaling voor de point-to-point UROC-koers.

Beide cursussen beschikken over een passend aantal hulpposten. Echter, tussen Mile 17.5 en Mile 33.3 bij Big Nike Air Max Motion Womens Turtle, is er maar één hulppost - op de Mile 25.4 turnaround spot. Gezien het feit dat het midden april in Kentucky zal zijn, kan het weer warm zijn, wat betekent dat ik genoeg water moet hebben om naar de volgende hulppost te komen voor en na de beurt.

Heb je ooit onzekerheid ervaren over wat anderen denken over je lichaam of loopstijl, waardoor je niet meer kunt rennen? Zo ja, hoe heb je dit overwonnen?

Deel a) Ik heb onzekerheid ervaren over wat andere mensen over mijn lichaam dachten, waardoor ik me onzeker voelde over mijn lichaam. Het begon kort na de puberteit toen ik in minder dan zes maanden 8 inch groter werd en mijn lichaam daarmee groter werd.

Ik ging van een kleine gymnast tot een lang gespierd meisje en ik vond het vreselijk om 'groot' te worden genoemd, ook al was het in verband met mijn lengte. Ik begin mijn schouders te mokken en krimper in foto's om te proberen Nike Air Max 90 Mujer er kleiner uit te zien.

Ik doe dat soms nog onbewust, omdat ik groter ben dan de meeste van mijn vrienden (ik ben 5'7 "en verander). Ik ben nooit gestopt met hardlopen, als er iets is waardoor ik er meer door heb gerend.

Maar sinds mijn tienerjaren heb ik zoveel geleerd over voeding en het menselijk lichaam en nu heb ik twee prachtige kinderen van mezelf die met betrekking tot deel b) de onzekerheid hebben overwonnen door mijn lichaam te accepteren en te waarderen voor wat het KAN meer doen dan voor hoe het eruit ziet. Natuurlijk, het is geweldig om er voor te zorgen, maar we hebben er maar één en we moeten het voor de gek houden.

Welk advies zou je vrouwen willen geven over hoe ze dit kunnen overwinnen?

Ik vertel mijn vrienden, familieleden en volgelingen dat ze hun lichaam niet laten pesten en hun lichaam niet laten regeren. Ons lichaam verdraagt ??zoveel dingen die niets Adidas Zx 700 Damen met uiterlijk te maken hebben.

Meisjes hebben deze capaciteiten en toch hebben ze op een bepaald moment later een openbaring dan jongens, die gewoon weten dat ze het kunnen. Het lichaam IS opmerkelijk en moet als zodanig worden behandeld.

Jezelf omringen met positieve mensen en een positieve omgeving zal je helpen om positieve gevoelens over jezelf te hebben en je op weg helpen om van jezelf te houden!

Laten we beginnen met het kleinste maar lichtste vest, de Salomon S-Lab Sense Ultra 5-set. Het is verkrijgbaar in zwart, blauw en rood. Maten vari?ren van extra klein tot extra groot.
Dit vest is compact, maar laat de hardloper genoeg parcoursbenodigdheden opbergen. Salomon heeft het ontworpen met dun gaasmateriaal waarmee mannelijke trailrunners het vest shirtloos kunnen dragen terwijl vrouwen het met een sportbeha kunnen dragen. Opmerking: het is niet warm genoeg voor mij om het op die manier te testen, maar het voelt zacht genoeg Nike Air Pegasus 83 Hombre om het op deze manier te dragen.

Hydratatie: twee 17-ounce softshell-flacons zitten in de voorzakken. Deze zijn gemakkelijk toegankelijk, maar een beetje moeilijk om te drinken terwijl je onderweg bent. Ze zijn gemakkelijk te vullen als de deksels gemakkelijk losschroeven.
Comfort: dit vest is ongelooflijk comfortabel. De riemen die het vest om de runner verbinden, zijn gemakkelijk aan te passen en blijven veilig, zelfs bij het raken van topsnelheden.
Opslag: Zeer geschikt en een slim gebruik van zijvakken, hoewel ze een beetje moeilijk kunnen zijn bij toegang wanneer het vest wordt gedragen. Ik was in staat om een ??flink aantal items van verschillende vormen in de voorste en zijzakken te stashen. Een voorvak met ritssluiting bij de rechterschouder is ideaal voor autosleutels en creditcards of contant geld. Er is een achterzak zonder een rits. Ik zou er niet op vertrouwen dat ik daar iets achter zou laten dat ik echt nodig heb, omdat het buiten medeweten van de hardloper zou kunnen komen. Over het algemeen was ik niet in staat om zoveel mogelijk uitrusting te krijgen, maar dit vest is ook ontworpen voor lange, langzame races.
Oordeel: Dit is een geweldig vest voor trainingslopen en races tot 50K, mogelijk 50 mijl, afhankelijk van het comfortniveau van de hardloper en het aantal hulpposten op koers. Als de hardloper ervoor kiest dropbags te gebruiken, biedt dit vest genoeg ruimte om 50 milter rond te hangen. Toch heeft het voor langere ultraafstanden niet genoeg ruimte voor jassen of andere items die een hardloper nodig heeft als de zon ondergaat.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz