Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 57 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

17.07.2019 06:25
appuyant sur le bouton Antworten

Tijdens de muziektoestand gebruikten de deelnemers hun mobiele telefoon om naar Nike Air Vapormax Damen muziek te luisteren. Deelnemers kregen de opdracht om naar elke gewenste muziek te luisteren. Deelnemers mochten hun muziek zelf selecteren omdat we geloofden dat dit het beste een realistisch gebruik van deze mobiele telefoonfunctie tijdens het sporten simuleerde. Verder waren we bezorgd dat een Nike Cortez Dames voorgeschreven afspeellijst met muziek niet universeel door alle deelnemers zou worden genoten en dit gebrek aan plezier zou tijdens die conditie een negatieve invloed kunnen hebben op de training. Ten slotte, hoewel er aanwijzingen zijn dat het type (bijvoorbeeld snel tempo versus traag tempo) van muziek waarnaar wordt geluisterd verschillende oefeningen be?nvloedt, hebben meerdere studies aangegeven dat het luisteren naar muziek, ongeacht het type, een positief effect heeft op het bewegingsgedrag en / of perceptie [34-37].

Tijdens de Nike Air Max 1 Mujer controleconditie hadden de deelnemers geen toegang tot hun mobiele telefoon noch enige interactie met andere personen of elektronica en werden ze uitgeoefend in een stille, afleidingsvrije kamer met alleen onderzoekspersoneel dat aanwezig was voor supervisie. Onderzoekspersoneel aanwezig in de kamer www.sakerestaurant.cz had geen interactie met de deelnemer tijdens de oefening van de loopband.

Het horloge wordt geleverd in een kleine doos met het horloge zelf, een kleine handleiding (je vindt de echte deal online) en de oplaadkabel.

Het horloge zelf is vrij groot (zie hieronder een vergelijkingsafbeelding met een Apple Asics Gel Lyte 3 Uomo Watch 2 en een TomTom Runner 3) en ziet er niet bepaald goed uit. Het is niet zwaar, het is niet ongemakkelijk ... het is gewoon onaantrekkelijk. In een maand of wat heb ik dit horloge gedragen, ik heb er nooit iemand over gehad. Dat is goed: het is een trainingstool, geen gespreksaanvulling.

De eerste instelling van het horloge is vrij eenvoudig: u zet het op opladen, zet het horloge aan door op de knop aan de linkerkant te drukken. Ga vervolgens naar de Google Play Store of de Apple Store en installeer de Android Wear-app. Zorg ervoor dat het is gekoppeld en installeer vervolgens de Polar Flow-app in de app store. Meld u aan bij de Polar-service of maak een nieuw account als u er nog geen heeft. Je hebt een aantal dingen ingesteld, zoals je leeftijd / geslacht / lengte / gewicht en binnen een paar minuten ben je klaar om te gaan.

Je Nike Air Max 270 Mujer doet alle navigatie door het scherm omhoog, omlaag, links en rechts te vegen en op het touchscreen te drukken. Er is ook de mogelijkheid om polsbewegingen te activeren, maar ik kan me geen situatie voorstellen waarin dit raadzaam is.

Het horloge heeft ook 2 fysieke knoppen, waar ik het zo meteen over zal hebben.

Wanneer het display van het horloge is ingeschakeld, krijgt u de wijzerplaat te zien. Er zijn twee Polar-gezichten die de tijd en de indicator van uw activiteitsniveau voor de dag weergeven. U kunt de wijzerplaat wijzigen of nieuwe toevoegen door naar links en rechts te vegen. Omdat het een Android-horloge is, is er een enorme selectie van wijzerplaten in de Play Store, maar tot nu toe heb ik er geen gevonden die ik leuker vond dan de standaard.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz