Zoals ik altijd heb gezegd, veroorzaakt hardlopen niet de schoenen, maar ook blessures. Als je gaat rennen, raak je waarschijnlijk gewond. Waarom? Hoogstwaarschijnlijk door overmatig gebruik en een combinatie van onjuiste vorm. Vorm kan leiden tot veel hardloopblessures en dit kan worden be?nvloed door de schoenen die je draagt. Dr. Lieberman werd geciteerd als zeggende: "Hoe iemand rent is waarschijnlijk belangrijker dan Nike Air Max Thea Femme wat er aan de voeten is, maar wat er aan de voeten is, kan van invloed zijn op hoe iemand rent".
Hieronder staat een geweldig artikel van Ian McMahan.
Het is de hoop van menig hardloper: trek een nieuw paar felgekleurde hardloopschoenen aan en voel de pijnen van het hardlopen wegsmelten. Maar ondanks de gedurfde kleuren en toevoegingen van gels, schuim, luchtzakken en steunzolen raakt meer dan 50 procent van de hardlopers nog steeds gewond in een bepaald jaar, een Nike Air Presto Damen percentage dat vrijwel identiek is aan dat van 30 jaar geleden. Hardlopen is (misschien onterecht) opgezadeld met de perceptie dat het de schuld is van artritis en algemene orthopedische slijtage, maar de sport is gekoppeld aan een blessuregraad waardoor de NFL redelijk lijkt.
Velen gaan er echter van uit, dankzij de niet zo subtiele porren van marketing, dat dure Nike Air Max 1 Mujer hardloopschoenen deze kans op blessures kunnen verkleinen. Deze verwachting werd benadrukt met het nieuws dat Vibram, het bedrijf dat voorop loopt in de beweging op blote voeten, onlangs een rechtszaak van meerdere miljoenen dollars heeft afgehandeld die beweerde dat het bedrijf schoenkopers misleidde in de overtuiging dat hun populaire minimalistische schoenen letsel konden verminderen.
In de afgelopen 30 jaar is veranderd van iets dat is gedaan door getrainde lopers Nike Air Max Zero Damen in een activiteit die door de massa wordt genoten.
Het is echter moeilijk om het vermeende falen van de moderne schoentechnologie om het letselpercentage te verminderen te beoordelen zonder eerst te overwegen dat de kenmerken van de "gemiddelde" hardloper sterk zijn veranderd sinds de introductie van de moderne hardloopschoen. In de afgelopen 30 jaar is hardlopen veranderd van iets dat is gedaan door getrainde hardlopers die streden voor sport, in een activiteit waar de massa van geniet. Volgens de Sports and Fitness Industry Association liepen bijna 30 miljoen mensen in de VS in 2012 minstens 50 keer hard. En dat aantal neemt toe.
Wat de zaken moeilijker maakt, hebben studies veel verwarrende factoren ge?dentificeerd die hardloopgerelateerde blessures voorspellen. Bepaalde hardloopblessures komen vaker voor bij vrouwen, bij Nike Air Vapormax Damen mannen, bij jongeren, bij ouderen, bij degenen die te zwaar wegen, bij degenen die te weinig wegen, en, nou ja, blessures komen ook vaker voor bij degenen die al gewond zijn geraakt. Al in de war? Het is een wonder dat iemand na een jogging in het park weer thuis komt.
De horlogeband, gemaakt van een zachte stof, ziet er geweldig uit in prototype foto's en 3D-weergaven. Dan haal je het horloge uit de doos en realiseer je je dat de band een verloren fantasie is. Het is moeilijk om aan te trekken, het is moeilijk om op zijn plaats te houden, het houdt je zweet vast, de metalen gesp kan losschieten, het klittenband kan krassen als je het niet op de juiste manier aantrekt ... je kunt zien dat ik niet tevreden ben met de band.
Om het horloge te bevestigen, sla je de stoffen band om je pols en speel je met de stoffen punt totdat Adidas Eqt Support Adv Donna deze nauwelijks door de metalen gesp loopt, dan probeer je deze band door een lus te schuiven die dezelfde breedte lijkt te hebben als de band, en dan geef je het op en trek eraan totdat het goed lijkt. Ik zeg het goed, want het eindresultaat lijkt ver van de prachtige CGI-weergaven van het horloge. Ik gebruik dit horloge al meer dan een maand en kan nog steeds niet achterhalen hoe ik het het beste op kan zetten.