Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 74 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

01.08.2019 07:46
angegangen werden Antworten

Dit is een moeilijke vraag voor mij om te beantwoorden. Ik zou over dit onderwerp kunnen doorgaan, maar hier is een snel antwoord op hoe ik kussen of opvulling bekijk.

Eerst en vooral moet je voet de grond kunnen voelen. Als de schoen te dik is of stabiliteit biedt, wordt proprioceptie belemmerd en valt u gewoon met een losse voet tegen de schoen. Dit verklaart ook wat er gebeurt wanneer u een orthesen in een schoen plaatst. Hoewel de theorie is dat het apparaat de beweging regelt of de voetgewrichten stabiliseert, gebeurt Nike Air Zoom Pegasus 33 Donna in werkelijkheid alleen dat de gewrichten niet worden bestuurd door het spierstelsel van de voet en treedt er een instorting op tegen het harde ongemakkelijke plastic.

Als ik naar de voering of het kussen van de voorvoet kijk, zou ik de benodigde hoeveelheid beoordelen aan de hand van hoe ver je rent. Voor mij wordt het grootste deel van mijn runs die minder dan 10 mijl zijn gedaan in FiveFingers. Als ik een tempo-run doe die korter is, 3-4 mijl, draag ik ook hetzelfde type schoen. Voor een langere temporun mag ik een schoen gebruiken met wat meer kussen zoals de Skechers GObionic.

Voor langere runs (meer dan 10 mijl) draag ik meestal een schoen met wat kussen in de voorvoet. Dit kan de Skechers GObionic of GOrun 2, New Balance Minimus of zelfs een Newton-schoen zijn. De Newton reserveer ik meestal voor een run als mijn voeten www.dieliseusen.de en benen moe zijn.

Bij het racen helpt padding altijd door je toe te staan ??vals te spelen of helemaal uit te gaan zonder je zorgen te maken over wat er onder je voet ligt. Niet zo nodig in een 5k maar kan meer hallo met een halve of volledige marathon.

Wat is het doel van de opvulling? Het vermindert alleen het effect van het beuken op de voorvoet en kan wat pijn verminderen. Wat het niet zou moeten doen, is beweging controleren of de voet stabiliseren.

De Mizuno Wave Evo Levitas, gepland voor begin 2013, is de lichtste van de twee nieuwe minimalistische modellen van Mizuno. Nieuws brak voor het eerst over het debuut van de schoen in de zomer en markeerde het eerste uitstapje van het bedrijf naar minimalisme met een zero-drop hak, 6,5 oz gewicht, brede voorvoet en gloednieuwe technologie om de kracht van de teen te vergroten.

Met Adidas Superstar Herren nieuwe modellen die elke paar maanden uitkomen en vernieuwingen voor populaire nietjes bij alle hardloopschoenmerken, Nike Benassi Womens biedt eind 2012 een momentopname van waar hardloopschoenen momenteel als een markt staan ??en waar ze in 2013 naar toe gaan. Met een nieuwe oogst van winter / lente releases net rond de bocht, fabrikanten van hardloopschoenen staan ??te popelen om te anticiperen op trends en nieuwe schoenen te bieden die de curve voor blijven.

Toonaangevend in de verkoop eind oktober 2012 is de Nike Free-lijn. Gesterkt door het succes van de Free Run + 3, de Free 3.0 v4 en de gloednieuwe Nike Free Inneva Woven, hielp de Free lineup Nike met de helft te groeien, met een marktaandeel van 70 procent.

Over het algemeen vertoonde de verkoop van hardloopschoenen de grootste groei in de lichtgewichtcategorie - onder andere door het succes van de Saucony Kinvara, Puma FAAS 350s, Brooks PureConnect, Merrell Mix Master 2, Saucony ProGrid Mirage, Sketchers Nike Internationalist Mujer GOrun en Asics Gel-Lyte 33 .

Enkele van de grootste winstgevende merken dit najaar, naast Nike, waren Asics en Brooks, terwijl anderen iets daalden tijdens een meestal trage aankoopperiode. Met nieuwe schoenen aan de horizon, houden veel hardlopers het nieuwe aanbod van hun favoriete modellen het komende jaar vol.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz