Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 54 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

02.08.2019 06:53
verbessern und wie es eine wichtige Antworten

Hoe is dit nu van toepassing op fietsen Nogmaals, om u een referentiekader te bieden, is mijn LTHR (lactaatdrempelhartslag) op de fiets ongeveer 155-160. Mijn Zone 1 eindigt met ongeveer 141 bpm (slagen per minuut).Nike Air Max 2017 Femme

Als ik in een zone 1-2 fiets en gemakkelijk rijd, ben ik ongeveer 125 bpm. Dat zou me dicht bij de top van mijn Zone 1 brengen. Als ik stabiel fiets, ben ik meestal rond 135-140, wat me ongeveer in het midden van de top van mijn Zone 2 brengt. Met uitzondering van klimheuvels, ren ik niet rij meer dan 140 in training. Soms zie ik 145 op een steile heuvel, maar ik krijg mijn HR snel terug door gemakkelijk te draaien. Het meeste van mijn Steady- of AeT-fietsen wordt gedaan met 135-140 bpm.

Het leuke van fietsen is dat je je HR kunt koppelen aan je cadans en vervolgens aan je vermogen (in watt) als je toegang hebt tot dat soort apparatuur. Ik geniet ervan op mijn Compu Trainer te trappen met 125 bpm, en mijn watt op 200 en mijn cadans te zien draaien bij 90 RPM. Riding Steady wordt gemakkelijker naarmate je het meer doet. Als Nike Air Pegasus 83 Dames je eenmaal naar buiten bent gegaan en 3 uur lang een ritje bij Steady hebt gemaakt, ben je klaar voor een beetje meer uitdaging: Upper Steady, die in een toekomstig artikel zal worden besproken.

De bovenkant van de Free 3.0 is een naadloos mono-stuk. Hoewel het veters heeft, lijkt het je voet in een sok te steken. De Run + 3 heeft een meer traditioneel bovenwerk, met overlays en het Nike Dynamic Fit vetersysteem om de voet beter in positie te vergrendelen

Dus welke moet ik kiezen?
De keuze is persoonlijk. Wat je moet weten is dat de Free 3.0 je wegblaast met het 'ik ben er niet'-gevoel, maar een langere inloopperiode vereist. De Run + 3 is een veiligere keuze, voor een schoen die gemakkelijk in te lopen is en je stabiliteit kan helpen.

Ongeacht het niveau van ervaring en bekwaamheid, is het belangrijk voor hardlopers om Nike Free Run 3 Damenbasiselementen van hardlopen te begrijpen, met name met vorm. Helaas wordt een groot deel van de actieve bevolking grotendeels genegeerd en vaak begrepen.

Een deel van de verwarring kan worden Nike Cortez Damen toegeschreven aan het ontbreken van een algemene consensus onder coaches over de juiste vorm, naast het ontbreken van solide wetenschappelijk onderzoek naar trainingsmethoden voor hardlopen. Gelukkig is er, net als de sport zelf, een groeiende interesse in hoe je het hardlopen en de vorm kunt verbeteren en hoe het een belangrijke rol kan spelen in de ontwikkeling van een hardloper.

Een uitstekende brede en meegaande voorvoet. Omdat het grootste deel van mijn kilometers in FiveFingers is, voelde deze schoen geweldig in de voorvoet. Het basismodel is iets breder dan de vorm en paste nogal los. Ik vind de Base een beetje slordig maar comfortabel.

Kussen: Adidas Nmd Femme niet veel kussen, dat is wat ik leuk vind, omdat je hierdoor de grond kunt voelen. De Base leek op de grond een beetje zachter te voelen dan de Form, maar ik vond de hardheid Nike Air Force 1 Donna van de vorm beter. Absoluut een minimalistisch schoengevoel.

Algemeen: ik zou deze schoen zeker aanbevelen aan iedereen die van een echte minimalistische schoen houdt. De vorm heeft een betere pasvorm en is gemaakt van een combinatie van geiten- en schapenhuid die anders is. Was geen fan van het leer, maar het is op mij gegroeid. Is zacht en vergevingsgezind en vormt zich naar de voet. Helemaal niet strak en wrijft niet. Prijs is een beetje hoog, maar vergeleken met een topkwaliteit ASICS motion control is het eigenlijk goedkoper. Zou het formulier adviseren over de basis totdat de nieuwe basis wordt vrijgegeven.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz