Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 66 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

14.08.2019 09:04
einen leichten Schuh Antworten

Het is een aantal maanden geleden dat ik recensies over hardloopschoenen of schoenen heb gepost (ik krijg een beetje een back-up!). Ik was op zoek naar een nieuwe schoen voor de Akron Marathon, omdat ik traditioneel een nieuwe schoen voor de race zal testen. Ik weet. Klinkt gek dat ik zou proberen een "nieuwe" schoen 26 mijl Nike Air Pegasus 83 Femme in te rennen. Eerlijk gezegd, als je eenmaal inlogt ongeveer 80 - 100 mijl in een schoen, weet je of je het leuk vindt. En wat betreft de Tribute? Ik vond het geweldig!

Dubbele disclaimer voor dit artikel! Eerst en vooral, raadpleeg altijd uw arts voordat u begint met het introduceren van medicijnen in uw regime. Ten tweede, hoewel CBD steeds meer wordt geaccepteerd en verkocht, kunnen we niet zeker zijn van de wetten van alle plaatsen waar je ons leest - dus controleer of CBD-olie echt legaal is waar je woont!

Je hebt maandenlang getraind voor de grote dag, je lichaam tot het uiterste geduwd om de finishlijn te halen voor je eerste - of misschien je tiende - keer.

Naarmate de datum dichterbij komt, begin je nerveus te worden. Je wilt aan de top van je spel staan ??en er zijn zoveel factoren die je prestaties kunnen belemmeren. Nike Air Max 2017 Uomo Stemming, aanhoudende pijn en energieniveaus zijn slechts drie van de talloze dingen die u moet overwegen om uw volledige potentieel te realiseren.

Dit is het punt waar velen van ons zich wenden tot volledig natuurlijke supplementen, en zelfs sommige medicijnen (denk aan NSAID's zoals ibuprofen) om ons lichaam en onze geest naar de juiste plaats te brengen.

Als het gaat om wedstrijden, of zelfs gewoon hardlopen voor dag in dag uit, kan het lonen om de recente wetenschappelijke vooruitgang bij te houden. Elke maand lijken er nieuwe ontdekkingen te zijn gedaan die ons kunnen helpen om op ons best te presteren en snel te herstellen.

Een van de meest trendy nieuwe supplementen om de prestaties te verbeteren is CBD. Sporters over de hele wereld gebruiken CBD-olie, CBD-crèmes en andere CBD-supplementen om hun prestaties te verbeteren.

In Nike Air Max Thea Mens tegenstelling tot de meeste supplementen die zich richten op slechts een van de factoren die u moet optimaliseren, is CBD uniek in zijn vermogen om meerdere aspecten van onze fysieke en cognitieve gezondheid te be?nvloeden. Lees verder om te leren hoe hardlopers kunnen profiteren van het gebruik van CBD voor prestaties en herstel.

Waarom? Laten we beginnen met wat ik had binnengehaald. Ik had mijn verschillende marathons gedaan in schoenen die een beetje meer kussen hadden dan ik gewend was binnen te lopen, en ik denk echt dat ze mijn gang een beetje hebben veranderd. Verschillende van hen hadden ook een druppel van 4 mm waarvan ik nog steeds denk dat ik het verschil kan voelen in vergelijking met een nul-valschoen. De Tribute is gebouwd met een hiel zonder val voor de voorvoet op een totale stapelhoogte van 16 mm. De zool biedt www.pepegrafie.de wat kussen door Nike Air Presto Donna een tussenzool van 7 mm en een voetbed van 5 mm. Het is meer een stevig of stijver kussen, dat vind ik leuk. Wanneer het kussen "zacht" of zacht is, kan het in het begin geweldig aanvoelen, maar dit kan leiden tot overmatig gebruik van de onderste extremiteitspieren in een poging de voet te stabiliseren in reactie op de onstabiele basis. Na verloop van tijd zal de schoen samendrukken (lateraal waarschijnlijk) en kan een wiebelige schoen het gevolg zijn. Je hebt ook minder kans op een voetaanval in de Tribute.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz