Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 60 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

20.08.2019 09:04
dover fermarmi a fare una breve Antworten

Ik zal twee paar schoenen meenemen voor de 50-miler omdat ik nog een aantal dingen moet uitzoeken. Zal mijn Nike Air Max Command Womens voet volledig worden hersteld, waardoor ik het tempo kan opdrijven? Hoe zal het weer zijn - de website geeft aan dat het weer in april in Kentucky kan vari?ren van sneeuw tot regenachtig tot ongebruikelijk warm. Zal het echt modderig zijn? Zo ja, dan is mijn Endurus misschien de keuze omdat ze ervaring hebben met dikke modder.

Op dit punt denk ik erover om mijn Inov-8 Roclites mee te nemen omdat ze duurzamer zijn en een betere tractie bieden dan de Mazama's. Als ik het gevoel heb dat ik op de raceochtend snel kan rennen, zal ik die dragen. Als het weer het parcours natter en uitdagender maakt, zal ik de Under Armour Horizons op raceochtend aansluiten. De extra bescherming zal in dat geval zeker welkom zijn.

Voor UROC volg ik een vergelijkbare aanpak. In dit geval, gezien de langere race en zwaardere hoogteverschillen, neig Nike Air Max 270 Heren ik naar de UA Horizons.

De 100K is bijna precies twee maanden weg. Terwijl ik mijn training op gang breng, zal ik ook bijzondere aandacht besteden aan het testen van mijn uitrusting, inclusief de schoenen die ik van plan ben te dragen tijdens de races. Blijf op de hoogte terwijl ik mijn keuzes voor uitrusting en voeding verder verfijn.

Gisteren was de marathondag in Londen, dus ik sprong vroeg uit bed (en kater) om alle actie op de tellybox te bekijken. Gedurende het half uur van opbouw dat de BBC liet zien voordat er daadwerkelijk werd gelopen, merkte ik dat ik behoorlijk emotioneel werd bij de verhalen van mensen over waarom ze renden.

Toen de damesrace eenmaal was begonnen, werd dit alles echter vergeten als een epische strijd tussen een Britse hardloper (Mara Yamauchi) en een Duitser op gang Nike Air Presto Damen kwam. Shock en horror, er is Nike Air Max Thea Mujer een Britse vrouw die het heel goed doet, en niet Paula Radcliffe.

Hoe dan ook, zoals je zeker weet, kwam Mara op een nobele tweede plaats. Op dit moment was ik uitgeput van het kijken naar zoveel rennen dus ging ik terug naar bed voor een dutje. Een paar uur later werd ik wakker en ging naar de stad om te kijken hoe de rug van de roedelaren de 26-mijlslijn passeerde.

Ik had de London Marathon nog nooit eerder in het echt gezien en het was behoorlijk spectaculair. De emotie die ik voelde toen ik mensen zag die op het punt kwamen dat ze weten dat ze in staat zullen zijn om te eindigen, bevestigt opnieuw dat ik een marathon wil doen. Misschien niet vandaag of dit jaar - maar binnenkort.

Dus vandaag is de stemming voor de London Marathon 2010 geopend en is de website gecrasht onder de vraag om te Nike Air Zoom Pegasus 31 Womens registreren. Later vandaag of morgen ben ik van plan me aan te melden en te registreren voor een plaats voordat het makkelijke gedeelte begint - het wachten tot september om te zien of ik een plaats heb.

Met een kans van 1 op 4 om een ??racenummer te krijgen voor het grote evenement in april, ben ik niet enorm optimistisch - dus misschien ga ik naar andere plaatsen kijken.

Een Spartaanse (of andere obstakel) race is een uitdagende race die een reeks verschillende obstakels omvat, natuurlijke en door de mens gemaakte, die je moet overwinnen.

Stel je voor dat je door het ruigste terrein racet dat je kunt vinden. Dus raak niet in paniek als je merkt dat je door modderig water, heuvels en zelfs een bos rent. Bovendien beklim je heuvels en touwen, kruip je onder prikkeldraad, slinger je als een aap om een ??apenbar over te steken, gooi je Nike Air Pegasus 83 Heren speren, zwem je in modderige waterpoelen en meer.

Daarom moet je klaar zijn voor al deze.

Het is een grote prestatie in je leven dat bewijst dat je kunt bereiken wat je onmogelijk achtte, je zelfvertrouwen kunt vergroten en je manier van denken kunt veranderen. Als je ge?nteresseerd bent om deel te nemen aan deze race en hoop door te gaan zonder het te haten, neem dan je "wapen" mee: je schoenen.

In dit artikel zul je erachter komen hoe je het juiste paar schoenen voor de Spartaanse race of stoere modderbak kiest voordat je op de goede weg bent !! Als je haast hebt, neem dan een kijkje in deze coole infographic voor een paar snelle tips.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz