Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 77 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline

26.08.2019 10:01
tutte le cose tranne una sono Antworten

De Vazee Rush v2 introduceert een nieuw tussenzoolschuimmateriaal genaamd Rapid Rebound. Volgens NB biedt dit materiaal aanzienlijk meer rebound dan de standaard performance-schuimen van New Balance. Het bovendeel heeft een nieuw 3-laags bovenwerk van mesh dat ondersteuning biedt en toch licht en ademend blijft. Met een middenvoetzadel en een niet-genaaide Nike Internationalist Mujer bootieconstructie lijkt het behoorlijk wat techniek te bieden voor zo'n lage prijs. We willen ze graag testen.

Toegegeven, ik ben geen hardloper. Ik scheurde mijn ACL voetballen op de universiteit (2 keer) en het liet me niet in staat om zonder pijn lange afstanden te lopen. Ik ben echter een sneakerenthousiasteling en verzamelaar en ik hou van hardlopen sneakers. Zozeer heb ik mijn leven gewijd aan het bouwen van een bedrijf dat schoenveters voor sneakers verkoopt.

Door dat bedrijf op te bouwen ben ik een student van sneakercultuur geworden - ik sta bovenop elke sneakeruitgave, van Nike tot Vans. Het bijhouden van deze releases is een passie van me geworden en sommige van mijn favoriete sneakers zijn speciale edities, die door merken worden uitgebracht om historische evenementen te herdenken.

In dit bericht Nike Cortez Damen heb ik in mijn Nike Air Max Command Hombre database gegraven en heb ik 10 van mijn favoriete speciale editie hardloopsneakers gevonden, van een breed scala aan merken. Dit is absoluut geen uitputtende lijst, slechts enkele van mijn favorieten.

Griekenland. Huis van Ouzo, Feta, gebakken kaas en rennen. Ik ben blij te kunnen melden dat alle dingen, op één na, te zien waren in mijn recente reis van 9 dagen naar Kefalonia - en het was de Ouzo die ik heb doorgegeven. Mythos was mijn favoriete drankje.

Zoals we allemaal weten, begon de marathon in Griekenland. Dus waar is het beter om mijn marathontraining en campagne voor sub-4-sterrendom te beginnen dan het land dat het aan de wereld heeft gegeven? Wel nogal wat plaatsen eigenlijk. Ten eerste was het echt warm en zonnig en heet. Het is redelijk om te zeggen dat de omstandigheden suboptimaal waren voor Adidas Nmd Donna hardlopen.

Op een avond rende ik om 19.00 uur en het was nog steeds Scorchio. De zon brandde en de hitte van de weg kwam op me af. 5 mijl inclusief een flinke heuvel voelde als een klomp. Er was geen schaduw en geen briesje. Maar er waren geweldig uitzicht op zee.

De Griekse mensen die ik op mijn rennen zag, gaven me een glimlach en een zwaai. Ze hebben toch (marathon) hardlopen uitgevonden. Thuis in het VK is het een opluchting om een ??bewolkte lucht te zien en geruststellend te zijn

Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz