Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 63 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline

29.08.2019 05:42
gelegentlichen Hunger Antworten

Afhankelijk van hoeveel dagelijkse calorie?n je verbruikt, kun je misschien wat meer uit je dieet halen. Nogmaals, je moet goed op je lichaam letten en ervoor zorgen dat je caloriereductie je hardlopen niet belemmert. Als je je ongemakkelijk voelt om je calorie-inname verder te verminderen dan je al hebt of gewoon niet meer wilt verminderen, concentreer je dan op je hardlopen. Voeg kilometers of intensiteit toe in kleine stappen en let op hoe dit u be?nvloedt. Als je het goed hebt, zou deze extra stress je gewichtsverlies moeten versnellen of hervatten. Als je Nike Air Max 2017 Womens geplande runs begint te vrezen of overslaan omdat je te moe of pijnlijk bent, voeg je te snel kilometers of intensiteit toe. Bel terug tot je je favoriete plekje weer hebt gevonden.

Zodra u een comfortabel, gezond gewicht heeft bereikt, is het tijd om naar de onderhoudsmodus te gaan. Blijf een uitgebalanceerd dieet eten met een zware concentratie op hele voedsel complexe koolhydraten. Vul dit aan met eenvoudige koolhydraten voor en tijdens je runs, en gebruik de schaal en de feedback van je lichaam om jezelf op het goede spoor te houden. Zweet geen kleine schommelingen in je gewicht en wees niet bang om af en toe toe te geven aan het verlangen naar junkfood. Zorg ervoor dat je die heerlijke aflaten niet regelmatig voorkomt.

Serieus over het runnen van voeding? Bekijk ons ??programma "Run Lean, Run Strong". Uw definitieve gids voor hardloopvoeding, krachttraining en blessurepreventie / -behandeling.

Buitensporig? Kan Nike Cortez Femme zijn. Maar zoals we allemaal weten, is de deur verlaten soms het moeilijkste deel van een run en dus het toevoegen van extra lagen om je het vertrouwen te geven in de kou te stappen kan helpen. Je kunt ze altijd afwerpen als je te warm wordt. Hier zijn nog wat tips.

Ik rende zes mijl door de sneeuw en heb er echt van genoten. Het was mijn gebruikelijke zes kilometer lange route, maar de sneeuw maakte het een beetje een grotere uitdaging. En hoewel ik deze route honderden keren heb gereden, voelde het door een paar centimeter sneeuw alsof ik het allemaal opnieuw ontdekte.

Dus ga erop uit en geniet van de sneeuw. Ik garandeer je, Adidas Nmd Dames als je door maagdelijke sneeuw ravotten en het kreek onder je voeten hoort, voel je je weer een kind. En niet alleen vanwege de hoeveelheid kleding die je draagt.

De kenmerkende technologie van Mizuno is de Wave-plaat. Het is een plastic plaat die door de tussenzool van hun schoenen loopt. De Wave-plaat is het meest zichtbaar in het hielgedeelte van Mizuno-schoenen, waar deze de vorm heeft van Adidas Zx 850 Womens de golven van de oceaan.

Het idee is dat de Wave-plaat impact zal absorberen en over de gehele lengte van de plaat verspreidt, zoals een schokdemper.

Een ander kenmerk van de Wave-plaat is de inherente stabiliteit. Denk aan een strook karton. Karton buigt en vouwt zeer gemakkelijk in één richting, maar is zeer moeilijk van links naar rechts te draaien. De Wave-plaat is precies op dezelfde Nike Air Max 90 Heren manier. Als gevolg daarvan zullen zelfs hun neutrale schoenen enige inherente stabiliteit hebben, Asics Gel Lyte 3 Dames meestal veel meer dan vergelijkbare schoenen van andere fabrikanten.

Bijna alle Mizuno-hardloopschoenen hebben een soort Wave-plaat. De lengte en vorm van de plaat kunnen verschillen. Soms heeft een schoen een dubbele Wave-plaat. Maar als je een Wave-plaat ziet, weet je dat je naar een Mizuno-hardloopschoen kijkt.

Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz