Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 76 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

04.09.2019 05:36
percentage dat vrijwel identiek Antworten

Misschien is het vest het grootste verschil tussen de 100K-afstand en mijn vorige 18 marathons en vier echo's. Omdat ik langer op pad zal zijn, moet ik meer spullen en voeding meenemen, inclusief een extra laag voor warmte of om te beschermen tegen regen (indien de omstandigheden dit rechtvaardigen).

Tijdens mijn vorige echo en de Leadville Marathon droeg ik een Orange Mud-rugzak om extra hydratatie en een paar benodigdheden mee te nemen. Naast de waterflessen is er voldoende Nike Air Max Sequent 2 Femme ruimte in de verpakking om mijn telefoon, een beetje voeding en wat basis EHBO-benodigdheden te dragen.

Later in deze serie zal ik de drie vesten bespreken die ik overweeg om te gebruiken tijdens mijn 50-miler (die mijn laatste lange run voor het hoofdevenement zal zijn) en de 100K. Ik ben geen fan van reservoirs, dus ik heb in plaats daarvan vesten gekozen die flessen of kolven bieden.

In willekeurige volgorde zijn de drie vesten die ik nu begin te testen:

The Ultimate Direction Scott Jurek FKT-vest, dat sinds de 2.0-versie is verbeterd. Het wordt geleverd met twee flessen en een optioneel reservoir (dat ik heb doorgegeven).
Het Nathan Fireball Race Vest, een lichtgewicht en minimalistisch vest. Het komt ook met flessen en er is geen blaas. Er is een extra telefoonvakje aan de voorkant, dat telefoons rond een Apple iPhone Nike Air Max Tn Femme 6 beveiligt.
De Salomon S-Lab Sense Ultra 5-set, die onlangs werd uitgeroepen tot winnaar van een Trail Runner Magazine's Editor's Choice. snel en licht. Ook hier geen blaas, maar twee zachte kolven zorgen voor hydratatie.

Zoals ik altijd heb gezegd, veroorzaakt hardlopen niet de schoenen, maar ook blessures. Als je gaat rennen, raak je waarschijnlijk gewond. Waarom? Hoogstwaarschijnlijk door overmatig gebruik en een combinatie van onjuiste vorm. Vorm kan leiden tot veel hardloopblessures en dit kan worden be?nvloed door de schoenen die je draagt. Dr. Lieberman werd geciteerd als zeggende: "Hoe iemand rent is waarschijnlijk belangrijker dan wat er aan de voeten is, maar wat er aan de voeten is, kan van invloed zijn op hoe iemand rent".

Hieronder staat een geweldig artikel van Ian McMahan.

Het is de hoop van menig hardloper:Adidas Zx Flux Uomo trek een nieuw paar felgekleurde hardloopschoenen aan en voel de pijnen van het hardlopen wegsmelten. Maar ondanks de gedurfde kleuren en toevoegingen van gels, schuim, luchtzakken en steunzolen raakt meer dan 50 procent van de hardlopers nog steeds gewond in een bepaald jaar, een percentage dat vrijwel identiek is aan dat van 30 jaar geleden. Hardlopen is (misschien onterecht) opgezadeld met de perceptie dat het de schuld is van artritis en algemene orthopedische slijtage, maar de sport is gekoppeld aan een blessuregraad waardoor de NFL redelijk lijkt.

Ik heb nogal wat trailschoenen voor Runningshoesguru.com getest en beoordeeld. Zowel de 100K als 50-miler die ik dit voorjaar ga doen, zullen verschillende uitdagingen hebben. Natuurlijk kan het weer een rol spelen in de uitdagingen, maar er zal geen duidelijke indicatie zijn Nike Air Pegasus 83 Donnavoor welk type weer ik me moet voorbereiden - of waar ik me op moet voorbereiden als ik naar elke race ga.

Mijn plan is om twee Nike Air Max Motion Damen verschillende soorten schoenen mee te nemen en dan de best opgeleide schatting te maken op de raceochtend waarop het paar de baan effectiever zal behandelen. Voor de 100K kan ik ook besluiten om één paar schoenen in een drop bag te laten die ik halverwege de race kan bereiken. Ik moet meer onderzoek doen naar de cursus zelf voordat ik die richting op ga.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz