Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 63 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

10.09.2019 11:00
bedeuten ein halbes Antworten

Over het algemeen geef ik deze schoenen een grote duim omhoog. Ik was een beetje bereid ze niet leuk te vinden, omdat ze niet zijn wat ik gewend of normaal comfortabel vind, maar ik ben blij dat ik ze een kans heb gegeven. Ondanks wat sommige beoordelingen zeiden dat de schoen iets zwaarder was dan sommige van de gemiddelde trailschoenen, vond ik het gewicht geen probleem nadat ik aan de slag ging.

De grip is echt goed in modder en op lossere modderhellingen (zelfs op met blad bedekte paden), waar ik normaal gesproken wat voorzichtiger ben. Ik hou van een schoen die ik kan vertrouwen om me geplant Adidas Zx 750 Donna te houden, en deze schoenen deden het voor mij.

Met het enige nadeel voor mij dat ik de lossere hielcup ben (ik heb smalle hakken), kreeg ik nooit hete plekken of blaren. Ik vond het mouwontwerp van het bovendeel leuk omdat schoentongen de neiging hebben om op mijn benige bovenvoet te verschuiven en blauwe plekken te veroorzaken. Dit deden ze niet vanwege de mouw. Hoewel ik deze schoenen niet zou dragen in ijzige omstandigheden of op gladde, natte keien of rotsen, merkte ik dat ze me goed hielden in modder en grind en op een normaal, redelijk technisch onverharde weg.

Persoonlijk zou ik ze waarschijnlijk dragen tot een afstand van 50K. Ze lijken goed te zijn voor een doorgewinterde trailrunner, maar ook voor iemand die net op de paden is begonnen.

De basale stofwisseling (BMR) is gewoon de hoeveelheid energie (calorie?n) die Nike Air Max Command Donna u elke dag in rust verbrandt. Zelfs als je denkt dat je niets doet, gebruik je energie om te ademen, rond te bewegen, je spieren actief te houden.
De BMR varieert per individu en is afhankelijk van veel factoren, zoals geslacht, lengte, gewicht, lichaamssamenstelling (vet versus spier) ...

Laten we mij als voorbeeld gebruiken. Ik ben een 34-jarige man, 6.2 "voor 185 pond gewicht. Mijn BMR is 1927 calorie?n per dag.

Dat betekent dat als ik de hele dag niets doe en ik 1927 calorie?n eet, ik niet zal aankomen of afvallen. Maar we doen inderdaad elke dag iets. Gewoon rondlopen en bewegen brengt me min of meer op 2.200 calorie?n (gebruik de link hierboven om uw waarden te berekenen!).

Joseph Michael Liu Kai-Tsu Roqueni begon zijn reis naar Argentini?. Hij wil de eerste loper worden die internationale lijnen overschrijdt terwijl Adidas Nmd Mujer hij op blote voeten loopt. De 32-jarige Montreal Native is van plan om de komende 18 maanden bijna 30 mijl per dag te rennen om geld in te zamelen voor educatieve stichtingen in de 14 landen die hij op zijn route van Montreal naar de zuidpunt van Zuid-Amerika zal doorgeven.
Vermont was een van zijn eerste stops op de lange reis naar het zuiden. Joseph is van plan vijf dagen per week te rennen met twee volledige rustdagen om te herstellen. Hij heeft ongeveer 30 kilo lichtgewicht kampeeruitrusting bij zich, en met behulp van enkele sponsoring kan hij in verschillende hotels verblijven en eten in de steden die hij passeert. Michael Liu Kai-Tsu Roqueni is nog steeds op zoek naar een Amerikaanse sponsor voor zijn doel om terug te geven aan educatieve stichtingen.

Hardlopen is een calorierijke activiteit. Wanneer u rent, trekt u samen en laat u veel spieren los - in de benen, voeten, www.fornillosdealiste.es armen ... uw hartslag gaat omhoog om zuurstof en voedingsstoffen (via het bloed) naar de spieren te blijven voeren.
Herinner je je het calorietekort? Door te hardlopen verhoog je de calorie?n die je gedurende de dag verbrandt. Dit is een ballpark-figuur, maar geschat wordt dat 1 kilometer hardlopen 150 calorie?n verbrandt (het is een zeer gemiddelde waarde en hangt af van vele factoren, waaronder je gewicht, hardloopeffici?ntie ...).

Dus als ik 3 mijl per dag ren, verbrand ik elke dag 450 extra calorie?n. Het betekent dat als ik hetzelfde blijf eten, ik gewicht zal verliezen!

Hoeveel gewicht? Er wordt berekend dat 1 pond vet gelijk is aan 3500 calorie?n. 1800 calorie?n per week (3 mijl per dag 4 dagen per week) betekent een half pond vet per week. Dit als u eet voor uw dagelijkse caloriebehoefte. De kans is groot dat je, als je te zwaar bent, al meer eet dan dat.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz