Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 84 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

11.09.2019 09:29
wahrscheinlich am meisten darüber Antworten

Waarom heb ik een paar goede hardloopschoenen Nike Air Max Command Femme nodig? Je vraagt ??jezelf misschien dit af, en het antwoord is omdat het hebben van de juiste schoenen het rennen des te comfortabeler en veiliger maakt. Zou je een minibus racen op een circuit? Nee, omdat dit niet het juiste hulpmiddel is.

Hardloopschoenen zijn het belangrijkste hulpmiddel dat je hebt, dus het is belangrijk om de juiste te vinden. Zonder hen zult u heuppijn, kniepijn, plantaire fasciitis, achillespeesitis en andere pijn ervaren die gepaard gaat met lopen in de verkeerde schoenen.

Neutrale schoenen zijn voor hardlopers met een hogere boog, effici?nte biomechanica van de voet (inclusief milde supinatie, of wanneer je enkel naar buiten rolt), en over het algemeen een lichter lichaamsframe. Deze schoenen zijn meestal lichtere modellen en kunnen worden gebruikt voor racen. Ze "stabiliseren" de voet en boog Nike Air Max 720 Damenniet wanneer u de grond raakt.

Als je iets wilt dat je voeten stabiliseert wanneer je de grond raakt, heb je stabiliteitsschoenen nodig. Deze hebben een vorm van structuur om de voet, enkel en boog te ondersteunen om pronatie of overpronatie te voorkomen (wanneer de enkel naar binnen rolt). Overpronatie kan de kans op bepaalde hardloopblessures vergroten, dus neem contact op met een expert om te zien hoe je rent en help voorspellen of je een stabiliteitsschoen nodig hebt. Als je dat doet, bekijk dan de Asics Gel Kayano.

Motion control-schoenen zijn voor degenen die een maximale hoeveelheid demping nodig hebben en zijn ontworpen voor zwaardere hardlopers en degenen die enkelstabilisatie nodig hebben. Hoewel deze schoenen misschien duurder zijn, zorgen ze ervoor dat je voeten niet Asics Gel Quantum 360 Mujer hypermobiel worden wanneer je de grond raakt.

Nike Air Pegasus 89 Womens Minimalistische hardloopschoenen zijn de laatste jaren trending geweest, die minder profiel en lichtgewicht zijn. Ze zijn ontworpen om uw loopvorm te verbeteren, de spieren van uw onderbenen en voeten te versterken en verwondingen te verminderen vanwege de lagere slagkracht bij elke stap.

Een goede plek om te beginnen zijn schoenen die in de categorie "neutraal / demping" vallen, en niet de extreem minimalistische schoenen. Zorg ervoor dat de schoenen een hak-tot-teen offset hebben van 8-12 mm, omdat dit een relatief stevig platform garandeert om blessures te voorkomen en de biomechanica te verbeteren voor effici?nter rennen.

Houd er rekening mee dat niet alle schoenen voor iedereen geschikt zijn, dus raadpleeg je plaatselijke speciaalzaak of bekijk onze hardloopschoenenzoeker.Nike Air Max Sequent 3 Womens Een minimalistische schoen is geen "doel" om naar toe te werken; in plaats daarvan moet u overwegen om een ??minimalistische schoen te proberen als u constant gewond raakt.

Ik besloot me wat meer te concentreren op blote voeten rennen dan alleen het dragen van een paar FiveFingers. Ik begon de literatuur te trekken om dit een beetje beter te begrijpen. Verrassend genoeg was er niet veel op blote voeten rennen. In feite was het meeste anekdotisch door een ondergrond van hardlopers waar de meesten waarschijnlijk om zouden lachen en er nooit veel aan zouden denken. Maar er was iets aan de hand. Ze raakten niet gewond en renden jarenlang op deze manier. Toen begon ik steeds meer literatuur te trekken over traditionele hardloopschoenen met kussens. Verrassend genoeg was er geen spoor van bewijs om dit voor te schrijven voor Nike Air Max Sequent 2 Femmehardlopen, voetpijn of andere voetaandoeningen waarvoor ik ze had behandeld en aanbevolen. Terwijl dit allemaal gebeurde, was ik begonnen met de overgang naar hardlopen in mijn FiveFingers. Ik zal dat verhaal verlaten voor een ander blogbericht!

Na 8 weken overgang was mijn sesamoiditis allesbehalve verdwenen! Ik nam gewoon aan dat het toeval was omdat ik in het verleden goede maanden had, maar nooit zo lang. Hoe kan dit zo zijn? De behandeling voor sesamoiditis is om de 1e MPJ te dempen, een uitgesneden orthopedische ontlasting te gebruiken of helemaal niet te rennen en te laten rusten. Ik liep, voor alle intensieve doeleinden, op blote voeten en de mijne opgelost! Snel vooruit 5 maanden en ik voltooide nu een halve marathon in een paar FiveFingers en mijn sesamoiditis was 100% pijnvrij.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz