Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 55 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

12.10.2019 07:52
avec les marathons Antworten

Dat is veel rennen, ik weet het. Maar Oakland en RnRSF waren oorspronkelijk de enige twee op mijn kalender. Toen ASICS mij benaderde om deel uit te maken van het Blogger Challenge-team, was dit een kans die www.lacloseriedessaveurs.fr ik niet kon weerstaan. De Livermore Half is het jokerteken. Het is een inaugurele race van een raceserie waar ik fan van ben - Project Sport. Ze zetten de Amerikaanse helft op die ik vaker heb gelopen dan ik kan tellen. Ik wil 6 zeggen? Maar het punt is, ik hou van hun races en het lokale gevoel dat het heeft.

De afgelopen 4 jaar heb ik gelopen met het Oakland Running Festival en ik kijk er elk jaar naar uit. Vorig jaar beschreef ik het als een race waarbij "ik eindelijk heb geleerd" en het was mijn eerste keer dat ik 4 uur brak. Ik heb al eerder een PR op deze baan gezet, maar met mijn tijden in de loop van voorgaande jaren en dit is een heuvelachtige baan, zal het moeilijk zijn om iets sneller dan 3:37 te halen. Ik gok ook dat mijn benen nog steeds herstellen van LA. Het plan is om een ??sterke race te lopen en dit te gebruiken als meer oefening om een ??tempo van 8 minuten Asics Gel Lyte 3 Mujer te handhaven. De eerste 12 mijl zijn heuvelopwaarts en dan vlakker, dus het perfectioneren van het tempo op de laatste mijl zal een goede training zijn. Ik zal zien hoe mijn benen later in de week voelen en opnieuw evalueren dichter bij de racedag. Als ze het de afgelopen 4 jaar hebben uitgevoerd, ontvangen degenen die het 5 opeenvolgende jaren hebben, ook een bonusmedaille.

Wat Livermore en RnRSF betreft, denk ik niet dat ik het sap in mijn benen heb om een ??halve marathon PR uit te schakelen en ik heb de afgelopen maanden niet aan mijn halve marathontempo gewerkt. Beide races zijn voor de lol en een goede training om op vermoeide benen te rennen. Daarna heb ik niets gepland tot mei / juni, dus wat rust is te laat.

26,2 mijl is een lange weg te lopen. Voor de marathonlopers die voor het eerst in de rij staan, is het waarschijnlijk dat u 18 of misschien 20 mijl hebt gereden Nike Air Max 270 Donna wanneer u aan het begin op een rij staat. Je zult je afvragen of je het in jezelf kunt vinden om die extra kilometers op de dag te rennen - je voelde je tenslotte aan het einde van je langste run vreselijk en had geen andere stap kunnen zetten.
Voor marathonlopen moet je een enorme sprong in het diepe wagen. Terwijl je voor het eerst over de streep gaat, stap je in het onbekende.
Mensen hebben dezelfde reis voor je gemaakt, diezelfde sprong gemaakt en een pad gesmeed om te bewijzen dat, ja, het is mogelijk om die extra mijlen te vinden en sterk te blijven tot de finish. Maar dat helpt je misschien niet om je zelfverzekerder te voelen terwijl je nerveus wacht tot de race op gang komt.
Maar weet je nog dat je niet kon doorgronden hoe je zelf 16 mijl zou kunnen rennen? En nu verlang je ernaar om ‘slechts 16 mijl’ te kunnen rennen. Alle goede dingen komen van risico's nemen, van vertrouwen in jezelf dat je een extra onaangeboorde reserve Nike Air Vapormax Femme hebt. Er zijn al goede dingen uit voortgekomen.
Het slechte nieuws is dat dit gevoel niet zal verdwijnen bij volgende marathons. Terwijl ik aan het begin van marathon nummer zes sta, betwijfel ik of ik het tempo dat ik 20 mijl heb bijgehouden voor een extra 6,2 kan vasthouden en het tijddoel kan halen dat ik mezelf heb gesteld. Ik twijfel er ook aan dat de voetblessure waardoor ik 10 dagen niet kon rennen lang genoeg zal doorgaan om me de race zonder hobbelen te laten be?indigen. Maar betekent dit dat ik het niet moet proberen?
Marathons komen niet vaak langs. Het zijn geen 10K-races waar je over een paar weken van terug kunt stuiteren en nog een crack kunt doen bij een PB. Ze nemen de tijd om zich goed voor te bereiden en tijd om te herstellen. Er is dus een evenwichtsoefening om te onderhandelen - ga te hard en verpest je race of doe het rustig aan, speel het veilig en verkoop jezelf misschien te kort. Ik heb beide in het verleden gedaan.
De gebeurtenissen in Boston deze week herinneren eraan dat het niet alles is om die PB, Nike Cortez Uomo die enkele minuten sneller dan de vorige keer, te krijgen. Dat hardlopen is een geschenk dat ons verenigt en het beste uit ons haalt, hoe snel of langzaam we ook gaan. Maar het streven naar zelfverbetering maakt deel uit van waarom we rennen, om een ??betere versie van onszelf te zijn dan gisteren. Boston belichaamt dat meer dan de meeste races met zijn kwalificatietijden dat duizenden lopers jarenlang dichterbij zijn Adidas Zx 750 Damen gekomen in hun zoektocht om deze race te lopen.
Terwijl ik aan het begin van mijn volgende marathon sta, heb ik vier woorden op mijn hand geschreven om me aan mijn doel te herinneren: "Droom groot - neem risico's." . En misschien krijg ik op een dag ook die kwalificatietijd voor Boston.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz