Toen Bia besloot de horlogemarkt te betreden, was ik meteen ge?ntrigeerd. Begrijp me niet verkeerd. Ik hou van mijn garmin. Het is mijn beste vriend en we hangen de hele tijd rond. Ik heb het bijna 5 jaar en ondanks een paar problemen (batterij niet opgeladen na op de lader te zitten, problemen met het vinden van een tussen de hoge gebouwen in het centrum van San Francisco) was het geweldig en betrouwbaar. Het is een beetje omvangrijk en laat een mooie enorme bruine kleur op mijn Nike Air Max Command Hombre pols achter, maar over het algemeen ben ik blij.
Bia ging de route door Kickstarter en Adidas Zx Flux Uomo vroeg om toezeggingen om dit horloge te laten werken (woordspeling helemaal bedoeld). Het verhaal waarom ze deze route zijn gegaan, is hier te vinden op BexLife.com. De deadline was gisteren en met een heel sterke duw naar de finish, bereikten ze hun doel en de horloges zullen beschikbaar zijn rond april 2013. Zoals je kunt zien, zijn de horloges gericht op vrouwen ... maar wacht, EN MANNEN.
Ik aarzelde om een ??belofte in hun richting te gooien, alleen omdat ik nog een echt sterke duw in de richting van het mannelijke publiek moet zien. Toen ik zag dat het horloge beschikbaar was voor mannen om te dragen, compleet met een lange zwarte band voor onze mannelijke polsen, was ik ge?ntrigeerd. Naarmate het aantal donateurs op dit niveau groeide en Nike Air Presto Damen groeide, werd ik meer opgewonden. "Er zijn andere jongens ge?nteresseerd in het gebruik Adidas Superstar Mujer hiervan." Vanaf het schrijven van dit bericht zijn er (minstens) 160 donateurs die horloges voor Adidas Stan Smith Mujer mannen zullen ontvangen. Dat is een klein aantal op basis van 2.100 totale backers, maar we bestaan ??wel. Eerlijk gezegd heb ik tot de laatste dag gewacht om 'officieel' te beloven, maar ik was mentaal toegewijd na het lezen van Bex 'post. Ja, laten we de perceptie versterken dat mannen wachten tot de laatste minuut ... maar ik heb het gedaan, dus daar.
Sinds de Wimbledon 10k is het rennen een beetje afgenomen. Ik denk dat ik in totaal drie keer in de sportschool heb gelopen en een zeer mislukte poging heb gedaan om naar buiten te rennen. Ik had een slecht humeur en stormde de deur uit en strekte me niet helemaal uit voordat ik begon. Ik dacht dat boos rennen mijn spanning zou verbranden en me krachtiger zou laten rennen. Ik had het fout. Ik Nike Air Max 270 Womens dacht dat het boeken van een halve marathon me zou aansporen om te trainen. Dat is het niet. Nike Air Max 2017 Mujer Dus ik ben mijn trainingsschema aan het herwerken en geef mezelf een enorme kick.
Merk op hoe de halve marathondatum en het evenement niet zijn onthuld - denk dat ik nog steeds mezelf de ruimte wil geven om er kip uit te halen. Bekijk deze ruimte voor meer informatie.