Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 57 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

05.12.2019 08:37
maintenant courir sans douleur Antworten

Er is een lampost bij Blackfriars Bridge die een halve mijl, of ongeveer 800 meter, van Waterloo Bridge is. En er is een stuk Tuffnell Park Road dat een goede 400 m recht tussen zijwegen Nike Air Max Command Hombre biedt. Dat is 400 meter zonder het risico te worden overreden.

Ik weet dit omdat ik ze online heb gemeten en daarna met mijn Garmin op pad ben gegaan om mijn intervallen te registreren. 800m de ene kant op, 800m de andere kant op en herhaal; allemaal omdat naar de renbaan gaan intervaltraining minder handig en angstaanjagender is dan wanneer ik het net buiten mijn flat of kantoor doe.

Ik hou van het idee van de renbaan - de rijstroken, de rondheid ervan en het gevoel dat je door er op te rennen een echte hardloper bent. Ik heb de fantasie om naar de baan te gaan, een tas over mijn schouder geslagen en allerlei opwarmmanoeuvres te doen die ik nooit doe als ik op straat loop, waarbij ik verschillende lagen kleding afleg. En dan, als ik voldoende warm ben, sprint ik rond dat ovaal in een paar spikes die ik nog niet bezit en steek Nike Air Max 2017 Mujer op de ronde knop op mijn horloge.

Maar dit is nooit gebeurd omdat de renbaan £ 3 kost om te gebruiken, een mijl van mijn huis is (ideale opwarmafstand maar de opwarming op het baanfantasie-element volledig verpest) en vol andere hardlopers zit. Ik hou van andere hardlopers, ik vind ze geweldig. Maar ik hou er niet van om ze bij me te hebben als ik snel probeer te rennen.

Langzamere Nike Air Max 90 Womens hardlopers (hoewel er niet veel langzamer zijn dan ik op het circuit) moeten inhalen, waardoor elke ronde een paar pijnlijke meters langer wordt. En eerlijk gezegd, wat heeft het voor zin om een ??nauwkeurig gemeten ovaal van 400 meter te gebruiken als je 402 meter gaat rennen?

Snellere hardlopers zijn ook vervelend. Hier ben ik, geef mezelf een peptalk en zeg tegen mezelf: "Je hebt dit, je bent een machine, je gaat zo snel, hou vol" alleen voor Nike Tanjun Dames iemand in een kortere broek dan ik om voorbij te zoomen alsof ik nog steeds in de startblokken zit. Ik beschouw mezelf graag als een soort Speedy Gonzalez terwijl ik bezig ben mijn longen niet op te hoesten en veel liever niet aan de waarheid wordt herinnerd - het maakt de vertegenwoordigers gemakkelijker om op die manier te eindigen.

Dus in plaats daarvan gebruik ik grof gemeten Nike Air Pegasus 83 Femme stukken wegdek. Ik heb werklieden, toeristen en andere hardlopers ontweken, terwijl ik mezelf eraan herinner niet ziek te zijn. Dat is het geheim van een goede interval-sessie - hard genoeg rennen dat je je een beetje ziek voelt, maar niet zo hard dat je jezelf doet klagen. Het is een moeilijk te bereiken evenwicht dat mijn plekje op The Embankment des te idealer maakt - een discrete buiging over The Thames en niemand is wijzer. Probeer dat maar eens op het circuit.

Het internet is nog iets geweldigs. Het kan in één oogopslag alle collectieve menselijke kennis aan je handpalm leveren, samen met foto's van katten en video's van dronken mensen die omvallen. Maar het kan je ook een heleboel verkeerd ge?nformeerde drivel opleveren.

Om mijn niet-geaccrediteerde en onprofessionele advies niet toe te voegen aan de stapel met ‘drivel’ Nike Air Max 270 Dames gemarkeerde webpagina's, zal ik je in plaats daarvan vertellen waar ik naartoe ging, het advies dat ik van het interweb heb overgenomen en hoe het me heeft geholpen. Dit kwam allemaal bovenop het advies van een echte fysio die me zag rennen en beoordelen.

Eerst las ik het artikel Hoe kom ik van het IT-bandsyndroom af? uit het US Competitor magazine. Ik was blij te lezen dat "een lange ontslag niets zal doen om een ??strakke ITB los te maken". Dus volgens het advies in het artikel rekte ik me drie keer per dag uit: thuis, op het werk, vrienden bezoeken, overal. Ik hield eraan en geleidelijk hielp het. Belangrijk is dat ik weinig en vaak bleef rennen en geleidelijk de kilometers opbouwde.
Ik heb nog een paar versterkende oefeningen aan mijn arsenaal toegevoegd en ik heb deze ook gedaan, zonder falen.
Ik las wat Tom, een fysio Nike Free Run 2 Womens die ik ken via Twitter, te zeggen had over ITBS. Van zijn advies probeerde ik sneller te rennen, van de weg te rennen en liet ik een warmwaterkruik op mijn dij vallen - iets dat logischer was dan ijs in een poging het probleemgebied te ontspannen.
Van het niet kunnen lopen van een mijl zonder dat de pijn oplaait, kan ik nu zes mijl pijnloos rennen. Ik begin nu met marathontraining, iets waarvan ik dacht dat het een paar weken geleden onmogelijk zou zijn. We zullen moeten zien hoe de IT-band standhoudt terwijl de kilometerstand stijgt, maar ik heb er vertrouwen in dat als ik de rekoefeningen en oefeningen aan de gang blijf, ik in orde ben ...

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz