Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 48 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

11.12.2019 07:31
autori o altri professionisti Antworten

Ik heb nooit de marathon van Londen gelopen, maar de afgelopen jaren stond ik enthousiast aan de kant van de weg te juichen vanaf de eerste elites totdat de achterblijvers naar huis ploeterden.
Het is altijd een emotionele zaak om van dichtbij en persoonlijk te kijken. Ik ging eens naar een bokswedstrijd van het Wereldkampioenschap en had zitplaatsen zo dicht bij de actie dat we gevaar liepen om doorweekt te worden van zweet, spugen en wie weet wat nog meer. Het geluid dat de bokshandschoen van het lichaam maakt, is verschrikkelijk en wordt niet op prijs gesteld totdat het van Nike Internationalist Femme dichtbij wordt gehoord.
Een marathon kijken, high-fives delen met hardlopers, hun handpalmen kleverig voelen met zweet en sportdrank en de pijn en emotie op hun gezicht zien, is iets dat ook een Nike Air Force 1 Herren zitplaats aan de ring vereist. Omdat ik zelf in de touwen ben geweest, weet ik hoeveel verschil een goed getimede ‘You can do it’ kan maken.
Dus als je ooit hebt gelopen, overweegt om een ??marathon te lopen of iemand kent die dat wel heeft gedaan, breng dan een dag door met juichen. Het zal een enorm verschil maken voor de hardlopers en zal je echt inspireren. Wat me nooit zal verbazen, zijn de verschillende vormen en maten die marathonlopers binnenkomen. Denk je dat je te kort, te zwaar, te oud bent om te rennen? Ga kijken en denk opnieuw.

Zoals je hierboven kunt zien, hebben we vorig jaar besloten om de veelkleurige streep, aka #TheGibblers, Adidas Superstar Womens te rocken. Zoals je kunt zien, wil je niet de enige persoon zijn zonder de sok. Dit jaar gingen we met de black met neon swirl van Pro Compression ... en het UITVERKOCHT die maand. We hopen dat je je paar hebt kunnen krijgen. We hopen dat ze deze week worden aangevuld en klaar zijn om net op tijd voor de racedag te worden verzonden. Zo niet, rock de Gibblers, rock de WRS-boom, de jailbreaks, zoveel keuzes.

We worden er behoorlijk goed in officieuze zaken officieel te maken. #WeRunSocial werkt samen met Sparkle Athletic om te beweren hoe slecht we zijn. Dit reflecterende shirt kan ALLEEN tot dinsdag 18 oktober worden gereserveerd. Je kunt het ophalen bij de Sparkle Athletic-stand op de RnR Expo We hebben misschien een paar extra's bij de hand, maar ik zou er niet op rekenen dat er heel veel worden gemaakt beschikbaar. Door ons Nike Air Max 95 Mujer partnerschap is het SLECHTS $ 15 - en hebben we al gezegd dat het reflecterend is?!?!

Als je dit shirt echt wilt, maar het niet kunt ophalen bij de expo, kun je verzendkosten ($ 4,99) bij je bestelling opnemen en sturen we je na het raceweekend naar je toe. Maar je moet het vooraf bestellen om je maat te garanderen. En we sturen je ook nog steeds een paar keer knipperen voor je schoenen!

Uitbuiting en ontkenning van de rechten van basisarbeiders zijn wijdverbreid in de sportkleding-, kleding- en merchandise-industrie. Dit wordt niet van de ene dag op de andere opgelost. Maar dit ontslaat de Olympische verantwoordelijkheidsbeweging niet.
Playfair 2012 is van mening dat de Olympische beweging de lat voor de rechten van werknemers kan en moet verhogen. Het moet ervoor zorgen dat internationaal erkende arbeidsnormen, vervat in de Nike Air Max Command Homme kernconventies van de International Labour Organisation (ILO) en de basiscode van het Ethical Trading Initiative voor werknemers die goederen produceren met het Olympische logo. Deze normen worden omvat door het concept van waardig werk van de IAO - een strategie om eerlijke, billijke en inclusieve samenlevingen op te bouwen.
Het Olympische merk is honderden miljoenen ponden waard voor de sportkledingindustrie, en deze hefboomwerking moet worden gebruikt om ervoor te zorgen dat de Olympische en Paralympische Spelen fungeren als een baken voor fair play en waardigheid, geen ander voorbeeld van uitbuiting en schending van werknemersrechten.

Playfair Nike Air Max Thea Womens 2012 is van mening dat sportkledingbedrijven, de London Organizers of the Games en het Internationaal Olympisch Comité maatregelen moeten nemen om de voortdurende uitbuiting en misbruik van Adidas Zx 750 Dames werknemers in de wereldwijde sportkledingindustrie te elimineren.

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz