Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 38 mal aufgerufen
 Alle Beiträge
Banning Offline



Beiträge: 526

15.01.2020 07:11
mais tout programme de formation Antworten

Angst kan je gek maken (lees: domme) dingen en ik schaam me enorm voor deze hele situatie. De belangrijke les om weg te nemen is dat ik mijn verstand niet verloor, ik verloor de controle niet. Ik heb eigenlijk een bewuste beslissing genomen om met een vreemde in de auto te stappen. Dit lijkt misschien contra-intu?tief, maar er is troost in de wetenschap dat ik, zelfs onder invloed van extreme angst en paniek, nog steeds logische, rationele stappen heb genomen om mezelf te verwijderen uit de situatie die de angst opwekt en om terug naar de auto te gaan, zelfs als ze waren niet de slimste beslissingen.

Sindsdien ben ik begonnen met hardlopen met mijn Nike Air Max 2017 Femme telefoon in geval van nood en ik neem altijd calorie?n mee, hoe kort of eenvoudig de Adidas Nmd Damen run ook is. Dit is een coping-mechanisme en lost het onderliggende probleem niet op, maar ik kan in elk geval zeggen dat ik sindsdien niet met een vreemde in de auto ben gegaan en dat moet jij ook niet doen. Ooit.

Afgezien van de Uplift-uitdaging, die eigenlijk fotoshootvoorbereiding was, heb ik sinds november geen doelen of trainingsplan meer.

Ik doe graag alsof ik cool ben Nike Air Max Thea Mujer als komkommer (houd ik iemand voor de gek ??), maar er is mij verteld dat ik stiekem type A heb.

Aan het einde van elke trainingscyclus ben ik altijd klaar om nieuwe dingen te proberen en een pauze te nemen, maar over het algemeen vind ik de structuur van een trainingsplan echt leuk. Iemand anders schrijft trainingen uit en ik ... doe ze gewoon? Geweldig.

Je hebt nog niet veel gehoord over mijn half-Ironman-training omdat ik nog niet echt ben begonnen. Ik ben zo vaak met mezelf heen en weer gegaan. Het Nike Air Max 2017 Mens is een understatement om te zeggen dat ik vol zelftwijfel over dit hele ding ben.

Maar na een g-chatconvo met Shauna, doe ik mee. Toen ik haar vertelde dat ik twijfelde of ik het kon en of ik de race wilde doen, stelde ze voor om een ??halve marathon te lopen of een Olympische tri te doen. Een sub-1: 45 helft is mijn volgende Nike Air Max 2017 Mujer doel, maar ik ben er nog niet klaar voor, en een Olympische tri is gewoon een stap hoger dan de tris die ik eerder heb gedaan. Dus mijn oorspronkelijke reden om een ??HEM te willen doen, blijft: ik wil een uitdaging.

Dus stuurde ik eindelijk al mijn papierwerk naar mijn nieuwe coach (dankzij de mensen van Ironman / TrainingPeaks voor het aansluiten van mij), en ik heb weer een schema. Een van de dingen waar Shauna en ik over spraken, was dat ik volledig overweldigd werd door het idee van het hele proces ... maar elk trainingsschema (of iets?) Kan ontmoedigend zijn om naar het geheel te kijken, en niet Nike Air Max 95 Womens naar de afzonderlijke delen, toch?

Komende trainingen voor de komende dagen: 40 minuten zwemmen, 40 minuten rennen, Uplift (ze zei kernsterkteklasse, en ik had Uplift al geboekt voor die dag!) 35 minuten fietsen, 1:45 rennen.

Ik Adidas Zx 750 Damen kan beter gaan slapen! De badmeester bij mijn zwembad zegt dat ik niet hoef te wachten als ik er eerder ben ... en wie heeft tijd om te wachten?

 Sprung  
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz